جستجو
منو بستن

امیرکبیر

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از خال سیاه عربی

خال سیاه عربی

35,000 تومان
قسمت هایی از کتاب خال سیاه عربی (لذت متن) خدا… این کلمه، این مفهوم، بزرگ ترین سوال کودکی من بود و از سی وهفت سال پیش تا همین لحظۀ اکنون، مغزم دست گذاشته روی علامت سوال صفحه کلید مغزم و هنوزاهنوز برنداشته. این مفهوم، این نیرو، این نور، این قدرت، این هر چی که هست، کیست؟ از کجا آمده؟ قرار است برای من چه کار کند و قرار است برایش چه کار کنم؟ خدا را توی همان چند سال اول کودکی از چند تا عینک مختلف دیدم. عینک اول عینک معلم های دینی مان بود...
تصویر از پاپیون

پاپیون

111,000 تومان
کتاب پاپیون که به شرح تلاشهای هانری شاریر که به اتهام واهی قتل دستگیر و به حبس ابد با اعمال شاقه در مستعمرات فرانسه محکوم شده است در عین مضمون جذاب و نفس گیری که دارد و خواننده را به اتمام این کتاب ۵۳۷ صفحه ای ترغیب می کند حاوی ویژگی های دیگریست که پرداخت مفصل آن در این مجال کوتاه میسر نمی شود،اما این مانع ازین نمی شود که درباره نکات برجستهء این کتاب بحث نشود.

یادداشت های زیر زمینی

31,000 تومان
داستایوفسکی از جمله متفکران برجسته عصر حاضر است. در اهمیت او همین بس که بزرگان تفکر معاصر غرب به آثارش توجه داشته اند و از او ستایش کرده اند. داستایفسکی از نویسندگان اندک شماری است که نیهیلیسم روزگار ما را به ژرفی دریافته و بیان کرده است. در میان آثار او، «یادداشت های زیرزمینی» آیینه تمام نمای روزگار ما و نقد حال انسان بیمار آخرالزمان است که بیماری تا عمق وجودش ریشه دوانیده است، ولی او هم چنان از باور آن سر باز می زند. این حکایات از ارزش های از ارزش افتاده ای سخن می دارد که منشأ بحران عالم غربی است
تصویر از زن سی ساله

زن سی ساله

43,000 تومان
زن سی ساله در زمان امپراطوری «ناپلئون بناپارت» در فرانسه اتفاق می‌افتد. داستان از یکی از رژه‌های امپراطور در عمارت «توئیلری» آغاز می‌شود. ژولی که در این روزها در اوج جوانی و زیبایی و شادابی است و هرنگاهی را به خودش خیره می‌کند همراه پدرش برای دیدن رژه به عمارت توئیلری می‌روند. زمانی که آن‌ها به توئیلری می‌رسند، آغاز رژه نزدیک است و درب‌های عمارت در حال بسته شدن‌اند. پدر و دختر در میان جمعیت مانده‌اند و تقریبا از دیدن امپراطور ناامید شده‌اند. در همین زمان ژولی افسر جوانی را که می‌شناسد می‌بیند و افسر جوان، پدر و دختر را به جایگاه خوبی هدایت می‌کند. این افسر، کلنل ویکتور اگلمون نام دارد که ژولی دل در گروی او دارد. پدر که دخترش را همچون جواهری ارزشمند می‌داند به این عشق بدبین است.
جلال آل احمد

مدیر مدرسه

20,000 تومان
نویسنده: جلال آل احمد
انتشارات: امیرکبیر
چاپ: نهم
مدیرمدرسه بیش از آن‌که فضایی برای آموزش اعداد و ارقام و علوم گوناگون باشد محیطی برای رشد، پرورش و بالندگی کودکان است. شاید بتوان مدرسه را مهم‌ترین نهاد آموزشی هر جامعه و کشور دانست که وظیفه‌ی تربیت و راهنمایی کودکان بر دوش آن‌ها است. معلمان و مدیران در مدرسه وظیفه‌ی سنگینی برعهده دارند، هرگونه کوتاهی و کاستی آن‌ها می‌تواند آینده‌ی تعداد زیادی از کودکان را با مشکل ایجاد کند. «جلال آل احمد» نویسنده‌ی دغدغه‌مند ایرانی براساس تجربیاتش در مدرسه و آموزش به کودکان داستان «مدیر مدرسه» را در نقد مسائل و معضلات حاکم بر نظام آموزشی به نگارش درآورده است.
تصویر از شازده کوچولو

شازده کوچولو

19,000 تومان
شازده کوچولو (به فرانسوی: Le Petit Prince) نام یک کتاب داستان اثر آنتوان دوسنت اگزوپری و با ترجمه احمد شاملو است که اولین بار در سال ۱۹۴۳ منتشر شد. شازده کوچولو از معروف‌ترین داستان‌ها و سومین داستان پرفروش قرن بیستم در جهان است. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب تک مجلد جهان در تمام طول تاریخ می‌باشد. کتاب شازده کوچولو «خوانده شده‌ترین» و «ترجمه شده‌ترین» کتاب فرانسوی‌زبان جهان است. از این کتاب به طور متوسط سالی ۱ میلیون نسخه در جهان به فروش می‌رسد. این کتاب در سال ۲۰۰۷ نیز به عنوان کتاب سال فرانسه برگزیده شد.
فیلترها Close
از: 17,500 تومان تا: 295,000 تومان
ريال17500 ريال295000