جستجو
منو بستن

امیرکبیر

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از قلعه حیوانات

قلعه حیوانات

200,000 تومان
قلعه حیوانات ماجرای حیواناتی است که در یک مزرعه،کنار هم زندگی میکنند«ارباب جونز»صاحب مزرعه،هریک از حیوانات را به نوعی تحت ستم و استثمار خویش دارد؛به نحوی که سرانجام حیوانات در جریان یک شورش،او را از مزرعه بیرون کرده و اداره امور را خود به دست میگیرند.جامعه جدیدی که ایجاد میشود ایده آل های بزرگی دارد که هدف آن بهبود شرایط زندگی حیوانات است مهم ترین قانون این مزرعه برابر بودن همه حیوانات است. ایت داستان در ادامه توصیف میکند که چگونه ایده آل ها به تدریج ناپدید میشوند و چه حوادثی در پی آن وقوع میپیوندند. «جورج اورول»(که نام اصلی اش اریک بلر است)به سال 1903 در هندوستان متولد شد.مدتی در برمه بود،دو سال نیز در پاریس زندگی کرد.وی در انگلستان به معلمی و کتاب فروشی اشتغال داشت.در 1937 در جنگ های اسپانیا شرکت کرد و زخمی شد،و سرانجام در سال 1950 در لندن در گذشت. از جمله کتاب های او آس و پاس در پاریس لندن،روززهای برمه،ئ جاده ای به سمت اسکله ویگان است.«جورج اورل»با انتشار قلعه حیوانات در سال 1945 شهرتی جهانی یافت.تا کنون میلیون ها نسخه از این کتاب به فروش رفته است.کتاب هزار و نهصد و هشتاد و چهار او هم که بعد از قلعه حیوانات منتشر شد،شهرت و محبوبیتی نظیر قلعه حیوانات یافت.

زوربای یونانی

55,000 تومان
راوی،روشنفکر یونانی جوانی است که میخواهد برای مدتی کتابهایش را کنار بگذارد،بنابراین برای راه اندازی مجدد یک معدن زغال سنگ به جزیرهکرت سفر میکند.قبل از مسافرت با مرد شصت ساله و پنج ساله راز امیزی به نام آلکسیس زوربا آشنا میشود.این مرد را وی را قانع میکند او را به عنوان سرکارگر معدن استخدام کند.پس از رسیدن به ججزیره کرت در مسافرخانه مادام هورتانس اقامت کرده و شروع به کار روی معدن میکنند.با این حال راوی نمیتواند بر وسوسه اش برای کار روی دست نوشته های نا تمامش درباره زندگی و اندیشه بودا خودداری کند.در طول ماه های بعد زوربا بسیار عمیقی بر مرد می گذارد و ... از کتاب زوربای یونانی تاکنون یک اقتباس سینمایی موفق در سال 1964 بام نام؟«زوربای یونانی»و یک نمایش موزیکال با نام«زوربا»در سال 1948 ساخته شده است.

زنگ‌ها برای که به صدا در می‌آید

49,500 تومان
در کتاب زنگ‌ها برای که به صدا در می‌آید (For Whom The Bell Tolls) همینگوی تصویری زنده، تکان دهنده و واقعگرا از جنگ ارائه می‌دهد اما در بطن کشت و کشتار و خونریزی. او زیباترین جلوه‌های زندگی بشری یعنی عشقی را روایت می‌کند که بسی زیبا و انسانی است و به همین دلیل این اثر ارنست همینگوی (Ernest Hemingway) بی تردید جزو آثار جاویدان ادبیات جهان است به گونه‌ای که مورد توجه هنر سینما نیز قرار گرفته و فیلمی بسی زیبا از آن ساخته شده است.

بینوایان (2جلدی)

271,500 تومان
بینوایان تصویر راستین سیمای مردم فرانسه در قرن نوزدهم است چهره چند قهرمان در بینوایان برجسته‌تر ترسیم شده است، از آن جمله ژآن والژان. او مرد میان سال خسته روانی است، با نیم تنه‌ای کهنه و شلواری وصله‌دار که بعد از گذراندن نوزده سال زندان با اعمال شاقه، پس از تمام شدن ایام محکومیت، جایی برای رفتن ندارد و کسی پناهش نمی‌دهد، جتی در لحظه‌ای حاضر می‌شود دوباره به زندان برگردد ولی راهش نمی‌دهند، در اوج درماندگی و سیه روزی به خانه اسقفی پناه می‌برد، اسقف با خوشرویی و مهربانی از او پذیرایی می‌کند، ولی این مهمان ناخوانده، نیمه شب ظروف نقره اسقف را به سرقت می‌برد. اما سعتی بعد به دست ژاندارم اسیر می‌شود. ولی بزرگواری اسقف مسیر زندگی ژان والژان را تغییر می‌دهد. ژان والژان، در بیست و پنج‌سالگی، اسیر پنجه‌های ستمگری شده است. او که روستایی پاکدلی بوده به سبب سرقت یه قرص نان برای سیر کردن کودک گرسنه خواهرش این همه زندان تحمل کرده است، در نتیجه، مهربانی و عاطفه برایش امر فراموش شده‌ای است؛ سرانجام نیک منشی یک مرد روحانی، درهای نیک‌بینی و خیراندیشی را به روی او باز می‌کند، و یکی از بزرگان روزگارش می‌شود که باید تفصیلش را در متن کتاب خواند. اخلاق، فضیلت، پستی، ستم، رویدادهای تاریخی؛ با ژرف اندیشی بررسی می‌شود و تناردیه، فانتین، ماریس و دیگر قهرمانان کتاب با نظم ویژه‌ای در برابر هم قرار می‌گیرند و اثر جاودانه‌ای می‌آفرینند. اگرچه بینوایان از عشق‌های خیال‌انگیز سرشار است، اما جلوه واقع‌بینانه زندگی مردم معاصرویگتور هوگو در آن کاملا دیده می‌شود

صیادان معنی

180,000 تومان
صیادان معنی منتخبی است از سروده های 54 شاعر سبک هندی که بر اساس تاریخ وفات ایشان تنظیم شده است. در ابتدا چند سطری به عنوان شرح حال هر سخنور نوشته شده و ماخذ نقل اشعار او اعم از نسخه های چاپی یا خطی و یا میکروفیلم آن ذکر گردیده؛ سپس اشعاری از آن شاعر نوشته شده است.
فیلترها Close
از: 17,500 تومان تا: 295,000 تومان
ريال17500 ريال295000