جستجو
منو بستن

امیرکبیر

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از خرمگس

خرمگس

57,000 تومان
وقایع تاریخی زمانی که با زبان ادبیات و در قالب رمان بیان می‌شوند بسیار جذاب‌تر و تاثیرگذارتر خواهند شد. اتل لیلیان وینیچ فعالیت‌های سیاسی سازمان ایتالیای جوان را در بستری از داستان، با زبانی شیوا و گاهی اوقات در قالب طنز بیان کرده است. برای علاقه‌مندان رمان‌های سیاسی و داستان مبارزات مردمی، کتاب خرمگس بی‌شک یکی از جالب‌ترین و جذاب‌ترین کتاب‌ها خواهد بود.
تصویر از سفر خروج

سفر خروج

35,000 تومان
معرفی کتاب شرقاوی در این نمایشنامه، هر حرکت و سکونی را به دقت در جای خود قرار داده و در لباس نظم دهنده ای خلاق ظاهر می شود.
تصویر از گل به صنوبر چه کرد؟

گل به صنوبر چه کرد؟

50,000 تومان
معرفی کتاب قصه های این مجلد از ناب ترین قصه های عامیانه ایرانی است که در دهه های چهل و پنجاه توسط زنده یاد سیدابوالقاسم انجوی شیرازی گردآوری شده است. ویرایش جدید قصه های این مجموعه مزین به طبقه بندی و کدگذاری جهانی شده که بدین وسیله می توان به افکار و عقاید عامه مردم ایران و جهان دست یافت.
تصویر از پاییز پدرسالار

پاییز پدرسالار

51,000 تومان
گابریل گارسیا مارکز، در کتاب پاییز پدر سالار، به وقایع تاریخی دوران دیکتاتوری فرانسیسکو فرانکو در اسپانیا، آناستازیو سوموزا، و رافائل تروخیو در جمهوری دومینیکن بسیار نزدیک است. این داستان، که هجونامه هزل آمیز یک دیکتاتور آمریکای جنوبی است، سبک نگارشی متفاوت با همه آثار قبلی گارسیا مارکز دارد.
تصویر از زندانی کازابلانکا

زندانی کازابلانکا

25,000 تومان
زندانی کازابلانکا یک رمان عاشقانه و رمانتیک است. داستان در مورد زنی انگلیسی است به نام مادام لیدیا که در محله ممنوعه زندگی می کند که از حدود متعارفی پایش را بیرون گذاشته و از آداب و مقررات که جامعه برای هر دسته از مردم معین کرده است پیروی نمی کند، به همین منظور پلیس گوشش را تیز می کند و همسایه ها آهسته نجوی می کنند... و باعث کنجکاوی اطرافیان می شود. مادام لیدیا مجازات می شود به خاطر گناهی که هرگز مرتکب نشده است.

ناطور دشت

35,000 تومان
نویسنده: جی. دی. سلینجر
ترجمه: احمد کریمی
انتشارات: امیرکبیر
کتاب ناتور دشت با عنوان اصلی The Catcher in the Rye اثر بسیار مشهور و برجسته جروم دیوید سلینجر است که در سال ۱۹۵۱ منتشر شد و طبق آخرین آمارها تاکنون بیشتر از ۶۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است. این رمان کتابی شاخص در ادبیات آمریکا محسوب می‌شود و به بیش از ۳۵ زبان نیز ترجمه شده است.
فیلترها Close
از: 17,500 تومان تا: 295,000 تومان
ريال17500 ريال295000