جستجو
منو بستن

محصولات با برچسب 'میلاد عرفان پور'

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

شمعدانی ها

45,000 تومان
شاعر: میلاد عرفان‌پور
انتشارات: سوره مهر
شمعدانی‌ها گزینه‌ی رباعی‌های میلاد عرفان پور (1383-1399)

جشن فراموشی ها

4,000 تومان
کتاب شعر «جشن فراموشی ها»، شامل حدود 50 رباعی است که تنوع موضوعی دارد. مرگ در آثار میلاد عرفان پور، به ویژه این کتاب، جایگاه ویژه ای دارد. همین طور در مورد شهر نیز سروده هایی وجود دارد.

پادشهر

4,000 تومان
میلاد عرفان‌پور( -۱۳۶۷)، شاعر است. کتاب پادشهر، دغدغه‌های انسان دهاتی مانده‌ای را روایت می‌کند که در گیر و بند مقتضیات جامعه مدرن اسیر شده و نمی‌داند که با تضادها و تعارض‌ها باید چه کند. عرفان‌پور این کتاب را به آنان که در شلوغی‌های شهر، ایمان روستایی‌شان را گم نمی‌کنند، تقدیم کرده است. به طور کلی او در این کتاب کوچک شصت صفحه‌ای، میانه‌اش با شهر خوب نیست. البته به شهری که دستاوردش مصراع چهارم و ناگوار این رباعی است: این جا دل سفره‌ها پر از نان و زر است آن‌جا جگر گرسنه‌ها شعله‌ور است ای وای بر این شهر که در غربت آن همسایه ز همسایه خود بی‌خبر است
پاییز بهاریست که عاشق شده است

پاییز بهاریست که عاشق شده است

4,000 تومان
میلاد عرفان‌پور( -۱۳۶۷)، شاعر است. دکتر محمدرضا سنگری در مقدمه این کتاب می‌گوید: «حدود کمتر از یک دهه است که دیگر بار اقبال به رباعی روی آورده و استقبال از آن آغاز شده است. نوآوری در فرم، کشف و دستیابی به چشم اندازهای تازه زبانی، نوعی جهت‌گیری فلسفی و ریختن مضامین غزلی در قالب خوش آهنگ رباعی از دستاوردهای کوشش‌های نو در عرصه این قالب شورانگیز است. شاعر جوان، خوش استعداد و رباعی‌گوی عزیز، میلاد عرفان‌پور که فرداها از او بیشتر خواهیم شنید، جدی و ژرف به این عرصه قدم گذاشته است و با رباعی‌هایی که با چند شاخصه ممتاز شده‌اند، چشم‌اندازهای تازه‌ای را فراروی شعردوستان گشوده است. تنوع، تعهد و التزام و اندیشه‌ی جاری در رگ شعر، غافلگیری و ضرباهنگ خوش پایانی شعر، تکاپوی شاعرانه در کشف مضامین بکر و تازه و حتی به ظاهر غیر شعری، از شاخصه‌های شعر میلاد عرفان‌پور است». در یکی از رباعی‌های این مجموعه می‌خوانیم: «تلخ است که لبریز حقایق شده است زرد است که با درد موافق شده است عاشق نشدی و گر نه می‌فهمیدی پاییز بهاری است که عاشق شده است»
تصویر از تماشایی

تماشایی

24,000 تومان 19,200 تومان
کیستم؟ هم‌سفر دربه‌دری‌های قدیم گل خشکیده‌ای از کوزه‌گری‌های قدیم باغ سرخی‌ست دلم، در دل هر دانه انار خاطراتی‌ست از آن خون‌جگری‌های قدیم نرسیدیم به‌هم، قصّه‌ی طولانی ما شده قربانی کوته‌نظری‌های قدیم دست تقدیر چنین بال‌وپرم را بسته‌ست و تو دور از دستی! مثل پری‌های قدیم گفته بودی چه خبر؟ گفتمت ای عشق! که نیست خبر تازه به‌جز بی‌خبری‌های قدیم
تصویر از ناخوانده

ناخوانده

20,000 تومان 16,000 تومان
از میلاد عرفان‌پور، پیش از این مجموعه رباعی‌های «از شرم برادرم»، «پاییز بهاری است که عاشق شده است»، «پادشهر» و «جشن فراموشی‌ها» و مجموعه شعر «بی‌خبری‌ها» منتشر شده است. عرفان‌پور بیشتر شهرت خود را مدیون رباعی‌های سخته و پخته‌ای است که با نیم‌نگاهی مذهبی سروده است. «ناخوانده» پنجمین مجموعه رباعی این شاعر خوش‌ذوق شیرازی است که نگاه تازه به مرگ و زندگی و جهان، مهم‌ترین ویژگی آن است.
تصویر از راهبندان

راهبندان

50,000 تومان 40,000 تومان
از میلاد عرفان‌پور تا کنون چندین کتاب در قالب‌های شعری گوناگون منتشر شده است امّا همچنان وی را بیشتر به عنوان شاعری رباعی‌سرا می‌شناسند. عرفان‌پور در آخرین کتاب خود، مجموعه‌ای از رباعیاتی را به چاپ رسانده است که به گفتة خود شاعر، نقطة مشترک تمامی آن‌ها این است که در راهبندان‌های شهر شلوغ پایتخت سروده شده‌اند.
تصویر از بی خبری ها

بی خبری ها

20,000 تومان 16,000 تومان
از میلاد عرفان‌پور تاکنون چند مجموعۀ رباعی چاپ شده است و این شاعر خوش‌قریحۀ کشور توانسته است نامی در این قالب دیرپای ایرانی برای خود دست و پا کند. «بی‌خبری‌ها» اولین غزل‌های چاپ‌شدۀ این شاعر جوان و موفق شیرازی را شامل می‌شود. علاوه بر 18 غزل موجود در کتاب، چند دوبیتی و رباعی نیز در پایان این مجموعه گنجانده شده است.
از آخر مجلس

از آخر مجلس

25,000 تومان 20,000 تومان
این مجموعه شعر میلاد عرفان پور با عنوان« از آخر مجلس» در چهار فصل سروده شده است. شاعر در این کتاب، به رباعی، غزل و نیمایی پرداخته است. نیایش، عشق، دادخواهی و حماسه موضوعاتی است که سرچشمه ی بیشتر سروده های این کتاب است. در این مجموعه بُعد دیگری از شعرهای میلاد عرفان پور درکنار بخشی از تازه ترین رباعی های او به مخاطبان عرضه شده است. این کتاب به چاپ هشتم رسیده است.