جستجو
منو بستن

کوله پشتی

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

کتابخانه نیمه شب

75,000 تومان
مت هیگ در کتاب کتابخانه نیمه شب داستان دختری را روایت می‌کند که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، اما با ورود به یک کتابخانۀ جادویی نگاهش به زندگی تغییر می‌کند. این رمان تکان‌دهنده و پرفروش در سال 2020 برنده جایزه گودریدز از نگاه مخاطبان شده است و از تأثیر انتخاب‌های کوچک و بزرگ در زندگی‌مان سخن می‌گوید.

مادربزرگ سلام می رساند و میگوید متاسف است

125,000 تومان
فردريک بَکمَن، وبلاگ‌نويس و نويسنده جوان و بسيار موفق سوئدي، سال ۱۹۸۱ در استکهلم به دنيا آمد. اولين اثر نويسنده، مردي به نام اُوِه است که در سال ۲۰۱۲ وارد بازار کتاب سوئد شد و بلافاصله با فروشي بيش از ششصد هزار نسخه، در صدر پُرفروش‌ترين کتاب‌هاي سال قرار گرفت. مادربزرگ سلام مي‌رساند و مي‌گويد متأسف است، نيز با استقبال گسترده‌اي در سطح بين‌المللي روبه رو شد و ماه‌ها در ليست پرفروش‌ترين کتاب‌هاي سال ۲۰۱۶ قرار داشت. اين كتاب داستانی درباره زندگی و مرگ و همچنين يكي از مهمترين حقوق زندگی است؛ حق متفاوت بودن. داستانی در مورد السا دختری هفت ساله و مادربزرگ هفتاد و هفت ساله ديوانه‌ای كه از بالكن آپارتمان خود با پينت‌بال به غريبه‌ها در خيابان شليك می‌كند و در همان حال بهترين دوست السا هم به شمار می‌آيد. داستانی پر از عشق و اميد و بخشش و پذيرش تفاوت‌ها. داستان زندگی السا شما را تا آخرين صفحه كتاب به دنبال خود می‌كشد. كتابی كه اگر خواندنش را از دست بدهيد، هرگز خودتان را نخواهيد بخشيد.
تصویر از وقتی زنان بخواهند

وقتی زنان بخواهند

45,000 تومان
کتاب وقتی زنان بخواهند، اثری نوشته ی گریس بانی است که نخستین بار در سال 2016 به چاپ رسید. زنان در سراسر جهان، روحیه ی کارآفرینی را به آغوش کشیده اند و در حال خلق کسب و کارهای خلاق هستند. این کتاب جذاب، به بیش از صد نفر از این زنان تأثیرگذار و جریان آفرین از همه ی سنین، نژادها، پیشینه ها و صنعت ها می پردازد. این مصاحبه ها که پر از توصیه های کاربردی و الهام بخش هستند، عوامل کلیدی موفقیت را با جزئیات شرح می دهند، بر اهمیت آیین های روزانه (مثل مدیتیشن و ایجاد فهرستی از کارها) تأکید می کنند، و اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار نسل آینده ی زنان کارآفرین و خلاق قرار می دهند. علاوه بر این ها، تصاویری بدیع و الهام بخش از این بانوان در محل کار، در کتاب وقتی زنان بخواهند، گنجانده شده است.

من ملاله هستم

41,000 تومان
من ملاله هستم، از ملاله یوسف‌زی و کریستینا لمب، دربارۀ دختری است که برای به دست آوردن حق تحصیل مبارزه کرده و توسط طالبان ترور شده است. من ملاله هستم پرفروش‌ترین کتاب اتوبیوگرافی در سال ۲۰۱۳ است. ملاله این کتاب را به دخترانی که طعم تلخ نابرابری و بی‌عدالتی را چشیده‌اند و با این وجود سکوت می‌کنند، تقدیم می‌کند. او معتقد است که صدای همۀ دختران رنجیده شنیده خواهد شد.
تصویر از شرمنده نباش دختر

شرمنده نباش دختر

30,000 تومان
کتاب شرمنده نباش دختر: یک برنامه بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف جدیدترین اثر ریچل هالیس، نویسندۀ کتاب پرفروش خودت باش دختر، شما را در راه رسیدن به رویایتان و موفقیت‌هایی که قرار است در زندگی کسب کنید، یاری می‌کند.
تصویر از خودت باش دختر

خودت باش دختر

30,000 تومان
کتاب خودت باش دختر (Girl, wash your face) دربارۀ بسیاری از دروغ‌های دردناک و یک حقیقت مهم است. کدام حقیقت؟ تو و فقط خود تو مسئول آدمی هستی که می‌شوی و همچنین مسئول میزان شادی و رضایتی که از زندگی داری. این مفهوم اصلی کتاب ریچل هالیس (Rachel Hollis) است. اما اشتباه نکنید. ریچل قرار است برای شما صدها داستان خنده‌دار، عجیب، خجالت‌آور، غم‌انگیز یا مسخره تعریف کند که تمامشان به یک حقیقت ختم می‌شوند: زندگی تو به خودت بستگی دارد؛ اما تا وقتی دروغ‌هایی که بر سر راه رسیدن به این حقیقت قرار دارند را نشناسید این حقیقت قابل‌ باور نخواهد بود.
فیلترها Close
از: 30,000 تومان تا: 125,000 تومان
ريال30000 ريال125000