جستجو
منو بستن

محصولات با برچسب 'روایت فتح'

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از نیمه پنهان ماه 33 (شهید عفیفه)

نیمه پنهان ماه 33 (شهید عفیفه)

7,000 تومان
این کتاب، جلد سی و سوم از مجموعه «نیمه ی پنهان ماه» می باشد که به بیان زندگی نامه و خاطرات شهید شعبانعلی عفیفه از زبان همسرشان می پردازد.

نیمه پنهان ماه 16 (شهید برونسی)

6,000 تومان
این کتاب، جلد شانزدهم از مجموعه «نیمه ی پنهان ماه» می باشد که به بیان زندگی نامه و خاطرات شهید عبدالحسین برونسی از زبان همسرشان می پردازد.

نیمه پنهان ماه 7 (شهید کاظمی)

15,500 تومان
این کتاب، جلد هفتم از مجموعه «نیمه ی پنهان ماه» می باشد که به بیان زندگی نامه و خاطرات شهید ناصر کاظمی از زبان همسرشان می پردازد.

نیمه پنهان ماه 6 (شهید مهدی باکری)

7,500 تومان
صفیه مدرسی، همسر شهید مهدی باکری، از روزهای با مهدی بودن سخن می گوید از همان روز اولی که از حرف زدن مهدی فهمیده بود که او برایش نمی ماند، اما نمی داند چرا باز وقتی خبر شهادتش را شنید، جا خورد.
تصویر از نیمه پنهان ماه 5 (شهید زین الدین)

نیمه پنهان ماه 5 (شهید زین الدین)

6,000 تومان
این کتاب، جلد پنجم از مجموعه «نیمه ی پنهان ماه» می باشد که به بیان زندگی نامه و خاطرات شهید مهدی زین الدین از زبان همسرشان می پردازد.

نیمه پنهان ماه 3 (شهید حمید باکری)

6,000 تومان
این کتاب، جلد سوم از مجموعه «نیمه ی پنهان ماه» می باشد که به بیان زندگی نامه و خاطرات شهید حمید باکری از زبان همسرشان می پردازد.

نیمه پنهان ماه 2 (شهید همت)

6,000 تومان
این کتاب، جلد دوم از مجموعه «نیمه ی پنهان ماه» می باشد که به بیان زندگی نامه و خاطرات سردار شهید حاج ابراهیم همت از زبان همسرشان می پردازد.

نیمه پنهان ماه 1 (شهید مصطفی چمران)

7,000 تومان
نوشتار حاضر جلد اول از مجموعه کتاب های نیمه پنهان ماه می باشد. این کتاب، روایت همسر شهید مصطفی چمران از وی است که از زاویه دید همسر این شهید والا مقام تصویری از ایشان برای مخاطب ارائه نموده است. در پایان نیز مجموعه ای از عکس‏ های این شهید گرد‏آوری شده است.
تصویر از بیداری کلمات

بیداری کلمات

3,700 تومان
این کتاب، که در فرصتی بسیار کوتاه فراهم آمد، آغازی دیگر است برای راهی که پایان نخواهد پذیرفت، مگر بر سفره ی پیروزی رزمندگان دلاور تمامی عرصه های جنگ و جهاد، در همه ی سرزمین های ستم دیده یا اشغال شده.
تصویر از زخم های بی قرار

زخم های بی قرار

5,000 تومان
کتاب «زخم های بی قرار» دربردارنده 47 شعر از شاعران مقاومت است که شاعرانی نظیر «عباس باقری»، «قنبرعلی تابش»، «سیداحمد استوار»، «مجید سعدآبادی»، «زهرا شعبانی»، «عبدالرضا شهبازی»، «علی صارمی»، «احمدرضا قدیریان»، «مصطفی محدثی خراسانی»، «حسنا محمدزاده» و «سیدمهدی نژاد هاشمی» به ارائه اشعاری در این کتاب پرداخته اند.
تصویر از اسم تو مصطفاست

اسم تو مصطفاست

17,000 تومان
روایت داستان زندگی افراد به ظاهر کم نام و نشان مانند گشت و گذار در لابلای فرش های دست بافت قدیمی پستوی خانه مادربزرگ است. هر یک که به چشم می آید زیبایی خاصی را نمایان می کند که لحظه ای سکوت و حیرت را به همراه دارد. سکوتی شگفت انگیز. تجربه ای خاص و دلنشین.
کتاب حاضر روایتی است داستانی از زندگی پهلوان شهید مصطفی صدرزاده، به روایت همسر ایشان خانم سمیه ابراهیم پور.
مصطفی صدرزاده، شهید مدافع حرم، در تاریخ 1 آبان سال 1394 در حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
تصویر از قصه دلبری

قصه دلبری

27,000 تومان
این کتاب مخاطب را غافلگیر خواهد کرد؛ چه آن هایی که شهید محمدخانی را می شناخته اند؛ چه آن ها که او را نمی شناختند!
در واقع این کتاب روایت عاشقانه 5 سال زندگی مشترک با شهید محمدخانی است.
جالب است بدانید که خود شهید محمدخانی پیش از شهادتش به همسرش گفته بوده «وقتی شهید شدم خاطراتم را در قالب «نیمه پنهان ماه» انتشارات روایت فتح چاپ کن» و به همین خاطر روی بعضی خاطرات تاکید داشته که همسرش تعریف کند و بعضی را نه.
تصویر از قرار بی قرار

قرار بی قرار

55,000 تومان
شهید مصطفی صدرزاده با نام جهادی «سید ابراهیم» فرمانده ایرانی گردان عمار از لشکر مقتدر فاطمیون بود. او آبان ماه سال 1394 روز تاسوعا در عملیات محرم در حومه حلب به شهادت رسید. فاطمیون از رزمندگان افغانستانی مدافع حرم تشکیل شده و همراه شدن مصطفی با فاطمیون روایت عجیبی دارد. همسرش نقل می کند که مصطفی توانایی عجیبی در یادگیری زبان و تقلید لهجه ها داشته است. او به مشهد می رود، ریش هایش را کوتاه می کند و به مسئول اعزام می گوید که یک افغانستانی است. مصطفی بیشتر از دو سال در مناطق مختلف سوریه درگیر نبرد با جریان تکفیر بود. و دست آخر به آرزویش که دیدار محبوب بود نائل آمد و عند ربهم یرزقون شد.
این کتاب داستان هایی را از نزدیکان و دوستان ایشان روایت می کند.**
هر کسی او را می دید دیگر نمی توانست به راحتی از او دل بکند. مصطفی قانون جذب را خوب بلد بود. می دانست چه کار کند تا یکی را جذب بسیج و دم و دستگاه امام حسین (ع) کند.
پدرش می گفت: «مصطفی به مادرش گفته شما دعا کن من موثر باشم، شهید شدم یا نشدم مهم نیست!»

عمار حلب

27,000 تومان
این کتاب از مجموعه کتاب های مدافع حرم با عنوان «عمار حلب» خاطراتی از گوشه های زندگی شهید محمدحسین محمدخانی را روایت می کند. شهید محمد حسین محمدخانی اصالتی یزدی دارد اما به تاریخ 9 تیرماه 1364 شمسی در تهران متولد شده است. وی سال های دانشجویی خود را در رشته ی مهندسی عمران در یزد سپری کرد و از فعالان بسیج دانشجویی بود. محمدحسین به صورت داوطلبانه به یگان های مدافع حرم بانوی مقاومت در سوریه ملحق شد و سرانجام به تاریخ 16 آبان 1394 شمسی، طی نبرد با مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی، در عملیات محرم، خلعت شهادت پوشید.
تصویر از آسمان 2 (شهید فکوری به روایت همسر شهید)

آسمان 2 (شهید فکوری به روایت همسر شهید)

2,000 تومان
کتاب دوم از مجموعه آسمان به خاطرات شهید تیمسار سرلشگر خلبان جواد فکوری که فرمانده نیروی هوایی و وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دولت شهید رجایی بود، اختصاص دارد که از زبان همسر این شهید بازگو شده است.
جواد فکوری در هنگام پیروزی انقلاب اسلامی، معاون پشتیبانی پایگاه دوم شکاری تبریز بود و بعد از پیروزی انقلاب به فرماندهی این پایگاه منصوب شد. به دنبال ناآرامی ها و شورش هواداران حزب خلق مسلمان در شهر تبریز که شامل گروهی از پرسنل پایگاه دوم می شد، فکوری به مدت ۴۸ ساعت به گروگان گرفته شد. با این حال و علیرغم محدودیت های موجود، این شهید موفق به سرکوب شورش و باز گرداندن نظم به پایگاه دوم شکاری و شهر تبریز شد.
فکوری به دنبال این موفقیت به تهران احضار و به فرماندهی پایگاه یکم شکاری مهرآباد منصوب شد. سمت بعدی او در نیروی هوایی، معاونت عملیات نیروی هوایی بود و بعد از یک ماه انجام وظیفه در این سمت، جانشین تیمسار سرلشکر باقری در سمت فرماندهی نیروی هوایی شد. در سال ۱۳۵۹، او و نیروی هوایی، بحران ناشی از کشف کودتای نقاب را از سر گذراندند؛ علیرغم پاکسازی های گسترده و سوءظن دولت انقلابی، سرهنگ فکوری موفق به احیای فعالیت روزمره و پروازهای عملیاتی نیروی هوایی شد.