جستجو
منو بستن

محصولات با برچسب 'داستان های انگلیسی'

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

خون آشام ساسکس

49,000 تومان
خون‌آسام ساسکس
آرتور کانن دویل
مترجم: حشمت‌الله صباغی
سر آرتور کانن دویل (22 مه 1859 - 7 ژوئیه 1930) نویسنده و پزشک انگلیسی بود. او شخصیت شرلوک هولمز را در سال 1887 خلق کرد ، هنگامی که او کتاب پژوهشی در اسکارلت را چاپ کرد ، اولین کتاب از چهار رمان و بیش از پنجاه داستان کوتاه درباره ی هولمز و دکتر واتسون. داستان های شرلوک هولمز عموما نقاط عطفی در زمینه داستان های جنایی محسوب می شوند.. دویل نویسنده پرکاری بود. به غیر از داستانهای هولمز ، آثار او شامل داستانهای تخیلی و علمی تخیلی درباره استاد چلنجر و داستانهای طنزآمیز درباره سرباز ناپلئونی سرتیپ جرارد و همچنین نمایشنامه ها ، عاشقانه ها ، شعرها ، داستان های غیر داستانی و تاریخی است. شرلوک هولمز احتمالا مشهورترین کارآگاه داستانی تمام دوران است. ماجراهای شرلوک هولمز و واتسون امروز به همان سرگرم کننده و جذاب است که در اواخر قرن گذشته برای خوانندگان بود. در کتاب خون آشام ساسکس هفت داستان کوتاه از بیش از 56 داستان شرلوک هولمز که دویل نگاشته است جمع آوری شده است. این داستان های کوتاه هر کدام از مجموعه ی داستان های گوناگونی انتخاب شذه اند. داستان کوتاه سه دانشجو در مجموعه داستان بازگشت شرلوک هولمز چاپ شده و خون آشام ساسکس هم در مجموعه داستان های خون آشامان چاپ شده است.
تصویر از جزیره ی گنج

جزیره ی گنج

115,000 تومان
کتاب جزیره گنج، رمانی کلاسیک و ماجرایی نوشته ی رابرت لوییس ‌استیونسون است که نخستین بار در سال 1882 انتشار یافت. مردی جوان به نام جیم هاوکینز بر بستر یکی از بزرگان خانواده ی خود حاضر می شود اما هیچ نمی داند که آن مرد، روزی دزد دریایی بوده و در میان متعلقاتش، نقشه ای وجود دارد که دربردارنده ی مسیر رسیدن به جزیره ای به خصوص است؛ جزیره ای که در آن، گنجی متعلق به دزد دریایی مشهور و بدنام، کاپیتان فلینت، دفن شده است. جیم و همراهانش، قایقی اجاره می کنند تا به سوی جزیره به راه بیافتند، غافل از این که در میان خدمه ای که استخدام کرده اند، افرادی از گروه کاپیتان فلینت وجود دارند. رمان جزیره گنج با ارائه ی داستانی جذاب و پرحادثه، قواعد و قوانین داستان های مربوط به دزدان دریایی را از نو نوشت و به عنوان اثری کلاسیک، در تاریخ ادبیات جهان، ماندگار شد.
تصویر از گاردن پارتی (مجموعه داستان)

گاردن پارتی (مجموعه داستان)

16,000 تومان
نویسنده: گاردن پارتی
مترجم: نرگس انتخابی

هیاهوی زمان

20,000 تومان
بارنز در کتاب هیاهوی زمان، زندگی دیمیتری شوستاکوویچ آهنگساز مشهور روس و یکی از معروف‌ترین آهنگسازان قرن بیستم را به تصویر کشیده است. درواقع این داستان را باید نگاهی متفاوت به شوروی سابق در دوران حکومت استالین و جنگ جهانی دوم دانست. بارنز در داستان هیاهوی زمان، نبرد شاستاکویچ با وجدانش را بسیار جذاب به تصویر می‌کشد. او در مقدمه کتاب خود تاکید کرده که در روسیه استالینی یافتن حقیقت کار دشواری بود چه رسد به حفظ آن؛ بنابراین با توجه به جو امنیتی حاکم بر این کشور، یافتن اطلاعات دقیق و معتبر درخصوص زندگی این نابغه موسیقی بسیار دشوار بود.
تصویر از طوطی فلوبر

طوطی فلوبر

28,000 تومان
نویسنده: جولین بارنز
مترجم: الهام نظری
اگنس گری ان برونته

اگنس گری

120,000 تومان
نویسنده: ان برونته
مترجم: رضا رضایی
انتشارات: نشر نی
اگنس گری با امیدواری بسیار به تدریس در خانهٔ اعیان و اغنیا می‌پردازد، و تصور می‌کند که اگر خودش را در زمانی به یاد بیاورد که هم‌سن‌وسال شاگردهایش بود می‌تواند محبت و اعتماد این شاگردها را جلب کند. اما اوضاع به این سادگی نیست. با این حال، اگنس گری احساس‌هایی را تجربه می‌کند که تلخ و شیرین‌اند.