جستجو
منو بستن

محصولات با برچسب 'داستان مذهبی'

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از یوما

یوما

51,000 تومان
یوما… یک لفظ دلنشین که گرمای داشتن یک مادر مهربان را برایت تداعی می کند. مادری که در پناه چادرش آرام بگیری. مادری از ورای قرن ها پیش که هنوز می توانی حسش کنی. یوما، ام المؤمنین… «یوما» یک روایت است از زندگی مادرمان. داستان نیست، اما هر آنچه می گوید، همین که از مادر است، شنیدنی است. مثل یتیمی مادر ندیده که دوست دارد از مادرش برایش تعریف کنند. از اینکه ام الیتامی بوده در مکه. از اینکه برده ها را اگر آزاد هم می کرده، نوکری در خانه اش را بر آزادی ترجیح می داده اند. بس که مادری کرده مادرمان. مهم ترین ویژگی کتاب، موضوع آن است. خواندن از مادری که ندیده ایم، اما وامدار مهرش هستیم و اگر نبود، ما هم…

از دیار حبیب

17,000 تومان
کتاب از دیار حبیب اثری از سید مهدی شجاعی است که در سال 1385 منتشر شده است. این کتاب دو تن از یاران امام حسین (ع) به نام‌های «حبیب بن مظاهر» و «میثم تمار» را معرفی می‌کند که در واقعه‌ی عاشورا به شهادت می‌رسند. کتاب از دیار حبیب شامل ده داستان است که از زبان نویسنده بیان می‌شود و با نثری روان خواننده را در جریان اتفاقات تاریخی قرار می‌دهد.
آفتاب در حجاب سید مهدی شجاعی

آفتاب در حجاب

36,000 تومان
نویسنده: سید مهدی شجاعی
انتشارات: نیستان

مطالعه‌ی زندگی بزرگان دین اسلام یا حماسه‌های مهمی مانند عاشورا می‌توانند برای ما سرشار از درس ایثار و ایمان باشند. زندگی این بزرگان نشات گرفته از معرفتی بی‌پایان است که درک ذره‌ای از آن می‌تواند ما را در مسیر درستی قرار بدهد. «حضرت زینب» (س) که در تاریخ صدر اسلام به بردباری و تحمل در برابر مشکلات شهره است، یکی از ان زنان بزرگی است که مطالعه‌ی زندگی‌اش می‌تواند الهام‌بخش زنان و مردان زیادی در دوره‌های مختلف تاریخی باشد. کتاب آفتاب در حجاب درباره‌ی زندگی «حضرت زینب» (س) است که با دقت تمام نگاشته شده و با خواندن آن می‌توانیم به درک بهتری شخصیت والای حضرت زینب برسیم. سیدمهدی شجاعی خالق کتاب‌های مذهبی در آفتاب در حجاب رویداد‌های پیش آمده زندگی حضرت زینب را از زاویه‌‌های مختلف تاریخی مطالعه و برای خواننده‌های خود بازخوانی کرده است.
,ماه به روایت آه ,ابوالفضل زرویی نصرآباد ,داستان ایرانی ,داستان مذهبی

ماه به روایت آه

52,000 تومان
کتاب ماه به روایت آه نوشته ابوالفضل زرویی نصرآباد و روایت او از زندگانی و شخصیت حضرت ابوالفضل العباس(ع) «ماه بنی هاشم» است. نویسنده در این کتاب تلاش کرده است تا از زبان دوازده راوی، ناگفته‌هایی از قبل و بعد از شهادت پرچمدار کربلا را با امانت‌داری، پایبندی به مستندات تاریخی و روایی و پرهیز از اغراق، روایت کند.