جستجو
منو بستن

سوره مهر

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
عدم

عدم

8,000 تومان
مجموعه شعر محمود حبیبی کسبی توناز کن که به جان می خرم ، نیا این است / گران فروش نه ای ! بلکه نرخ ناز این است/لبم ز سرّ دلم با خبر نگشته هنوز / سکوت کردم و خون می خورم ، که راز این است /چنان گیاه که از خاک ، رو به مهر می کند / زقبله روبه تو آورده ام، نماز این است /تو خود ز خاکی و تا آسمان مرا بردی / اگر پلی به حقیقت زند مجاز ، این است/ شبی که زلف تو در باد باز شد ، گفتم / بیا ببین شب یلدا ! شب دراز این است/نسیم معتکف چادر سیاه تو شد/ لوای حجب و حیای در اهتزاز این است/ کنار قامت تو ، گرم شرم ، سرو بلند/ چه سر به زیر نشسته ! که سر فراز این است/نه هر که زخمه به تاری زند ، نوازندست / تو زخم بر دل من می زنی ، که ساز این است/ به من مگیر که دل باختم به پاکی تو / که سیره همه عشاق پاک باز این است
درباره‌ ی تو

درباره تو

11,000 تومان
مجموعه رباعی میلاد عرفانپور
برگ از پی برگ ، راز مجنون شدن است/ رنگ از پی رنگ ؛ در دگرگون شدن است/ از راه رسیده با سبدهای انار / پاییز همیشه فصل دلخون شدن است/
بی نا

بی نا

7,000 تومان
بی نا مجموعه غزل های معناگرا نفیسه سادات موسوی است
سالیان

سالیان

19,000 تومان
سالیان دومین مجموعه شعر معنا گرای سجاد سامانی است . مجموعه شعر سالیان شامل 40 غزل عاشقانه با مضامین مناجات و آیینی است. در مجموعه شعر سالیان عناوین شعرها با سال شروع میشود.
تصویر از نزدیک ته خیار

نزدیک ته خیار

45,000 تومان
«نزدیک ته خیار»، در واقع گزیده «املت ‌دسته‌دار» است که در کنار چند اثر چاپ ‌نشده شیرازه‌بندی شده است. این کتاب که در دو قالب شعر و نثر عرضه شده است، به موضوعات مختلفی پرداخته و بسیار زیبا و هوشمندانه مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و روزمره را مطرح و نقد کرده است؛ مسائلی مثل انتخابات، مسائل خانوادگی، ازدواج، کسب و کار، عاشقانه، تاریخی و... ناصر فیض حتی از پرداختن به مسأله بنزین و توسعه شهر قم نیز فروگزار نکرده است!
فیض بوک

فیض بوک

12,000 تومان
این اثر دربردارنده 70 قطعه طنز است که بیشتر در قالب کلاسیک سروده شده و در آن زبان معیار و محاوره به کار رفته است. محتوای سروده‌ها بیشتر اجتماعی و سیاسی است که در آن موضوعات مختلف مرتبط با این دو حوزه مطرح می‌شود.
فیلترها Close
از: رایگان تا: 150,000 تومان
ريال0 ريال150000