جستجو
منو بستن

سوره مهر

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
یکشنبه آخر

یکشنبه آخر

16,000 تومان
معصومه رازمهری در کتاب یکشنبه آخر به عنوان یک زن رزمنده از خاطرات خود سخن می‌گوید. او در سال‌های جنگ دفترچه یادداشت کوچکی داشته که گاه و بیگاه چیزهایی در آن می‌نوشته است.
این دختر خرمشهری با شروع جنگ پا به جبهه می‌گذارد و تا پایان آن، عمر و بهترین لحظات زندگی‌اش را صرف کمک به رزمندگان می‌کند. یکشنبه آخر دارای لحنی ساده و صمیمی است که باعث می‌شود، بار دیگر عظمت جنگ را احساس کنید.
ماجرای کتاب «یکشنبه آخر» کاملا مستند بوده و نویسنده آن را با حوادث اجتماعی پیوند زده است؛ همچنین در خاطره‌نویسی حس‌های فیزیکی همچون رنگ و بو و توصیفات، می‌توانند در ترسیم فضای اجتماعی مفید باشند. یکشنبه آخر در این موضوع موفق بوده و کار نویسنده آن، راضی‌کننده به نظر می‌رسد. از طرف دیگر نگاه طنزآمیز راوی و خاطرات در آن طنز تلخی ایجاد کرده که جالب توجه است؛ رام‍ه‍رم‍زی در سخت‌ترین شرایط هم لبخند را فراموش نکرده و امیدوار بوده است.
تصویر از آبنبات دارچینی

آبنبات دارچینی

75,000 تومان
کتاب طنز آبنبات دارچینی نوشته مهرداد صدقی که ادامه دو کتاب آبنبات هل دار و آبنبات پسته‌ای است . ماجراهای کتاب بین سال‌های ۷۲ تا ۷۴ می‌گذرد و در این کتاب ، محسن درگیر ماجراهای پیش‌بینی نشده‌ای می‌شود که ناخواسته بر روی زندگی خود و اطرافیانش تاثیر می‌گذارد و همین امر موقعیت‌های طنزآمیزی ایجاد می‌کند .
اکنون

اکنون

75,000 تومان
تازه ترین مجموعه شعر فاضل نظری
روزی هر قضاوت کننده ای قضاوت می شود «اکنون تو برای حساب کشیدن از خود بسنده ای ... »

ایما

45,000 تومان
این مجموعه شامل 42 غزل از سجاد سامانی با موضوعات عاشقانه و آیینی است.
این مجموعه شعر توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

چاپ دوم
لبخند های مستند

لبخند های مستند

5,000 تومان
«لبخندهای مستند» مجموعه‌ای از نثر با درون‌مایه‌ای از طنز اجتماعی، اثر سعید بیابانکی (-۱۳۴۱) است.
گریه های امپراتور

گریه های امپراتور

75,000 تومان
«گریه‌های امپراتور» مجموعه شعری از فاضل نظری است که در قالب غزل سروده شده است.روانی ادبیات، درون مایه‌ قوی و گستره دانش واژه‌گانِ شاعر، وی را در انتقال مفاهیم نهفته در ذهن و دلش به خوبی یاری کرده است.مورد دیگری که اشعار این کتاب را برای مخاطبانش جذاب می‌کند، ردیف‌های زیبا و رندانه غزلیات است. مثل عوض شدست، که بمیرم، عاشقت شدست، به هم می‌ریزد، از ماه، پرشدست و…اما آن‌چه بیش‌تر ناخودآگاه مخاطبان را به سوی اشعار این کتاب می‌کشاند، تأثیرپذیری ابیات، از اشعار قدمایی چون حافظ و سعدی است، که سال‌های سال‌ آشنای ذهن ایرانیان بوده است.
فیلترها Close
از: رایگان تا: 150,000 تومان
ريال0 ريال150000