جستجو
منو بستن

کودک و نوجوان

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از داد بزن نه

داد بزن نه

30,000 تومان
شاید «نه!» گفتن، به ویژه برای کودکانی که در موقعیت ترسناکی قرار می‌گیرند سخت باشد. این کتاب به بچه‌ها یاد می‌دهد که بفهمند کی و چطور در برابر سواستفاده‌ی جنسی و لمس نادرست بگویند «نه!». فی‌فی کوچولو با لحنی ساده و دوستانه «قوانین لمس» را به بچه‌ها آموزش می‌دهد و به آن‌ها می‌گوید که وقتی کسی «قوانین لمس» را شکست چه باید بکند.
تصویر از داستان های خوب برای دختران بلندپرواز 2

داستان های خوب برای دختران بلندپرواز 2

90,000 تومان
همانطور که اپرا در برنامه اش اپرا دیلی می گوید، "مطالعه می تواند شما را به انجام کارهای بزرگ ترغیب کند - چه هدیه ای عالی تر از این برای یک نوجوان! و حتی من!" این مجموعه ی ی پرفروش‌ کتاب نیویورک تایمز، داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز، 100 داستان کاملا جدید قبل از خواب از زنان باورنکردنی در طول تاریخ و در سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد. در این کتاب، خوانندگان سفری قدرتمند را از طریق 100 داستان جدید قبل از خواب آغاز می‌کنند که شامل ماجراهای زنان خارق‌العاده در طول اعصار، از نفرتیتی تا بیانسه است. سبک روایی منحصر به فرد کتاب داستان های خوب برای دختران بلندپرواز هر بیوگرافی را به یک افسانه تبدیل می کند و خوانندگان را با شگفتی و کنجکاوی سوزان برای دانستن بیشتر در مورد هر قهرمان پر می کند. کتاب داستان های خوب برای دختران بلندپرواز 2 دارای طراحی گرافیکی کاملا جدید، واژه نامه، و پرتره های تمام صفحه و تمام رنگی از هر موضوع است که توسط بهترین هنرمندان زن زمان ما ایجاد شده است.
تصویر از داستان‌های خوب برای پسران بلند پرواز 2

داستان‌های خوب برای پسران بلند پرواز 2

60,000 تومان
داستان های واقعی زندگی پسرانی که ثابت کردند دیده شدن ناتوانی نشانۀ ضعف نیست، داشتن ذهنی باز و پذیرا بسیار جذاب و خوشایند است - و متفاوت بودن هیچ اشکالی ندارد.

سندباد بحری

15,000 تومان
بیش از پنجاه سال از آغاز انتشار کتاب های طلایی می گذرد. اولین سری این کتاب ها به همت محمدرضا جعفری مترجم اکثر آنها به بچه های هم سن و سال خود او و نیز یکی دو نسل بعد رسید و در دل آنها جا باز کرد. چه بسا بسیاری از بچه های آن زمان اکنون پدران و مادران کودکان و نوجوانانی باشند که خوانندگان امروز این کتاب ها هستند. در بیشتر داستان های این مجموعه، که به قلم نویسندگان بزرگ نوشته شده اند، مطالب آموزنده ای دربارۀ زندگی وجود دارد و به همین سبب اینگونه داستان ها هرگز نمی میرند. داستان برای بچه ها نوشتۀ بیجانی نیست؛ در خیال بچه ها جان می گیرد و با آن ها زندگی میکند. امید است خواندن این داستان ها به بچه ها گسترۀ دید و بلندپروازی و شجاعت ببخشد و یأس و تنگنظری را از آنها به دور کند. هدف از انتشار این داستان ها بعد از گذشت بیش از نیم قرن آن است که بتواند نوجوانان امروز را هرچه بیشتر به کتاب و کتابخوانی علاقه مند کند تا شاید از میان این خوانندگان پرشور نویسندگان بزرگی پدید آیند.

اولیس و غول یک چشم

15,000 تومان
در این کتاب داستانهای: -اولیس و غول یک چشم؛ -اردک سفید؛ -رامئل استل کین؛ -قلم موی سحرآمیز؛ را خواهید خواند
تصویر از پشه بينی دراز

پشه بينی دراز

15,000 تومان
بیش از پنجاه سال از آغاز انتشار کتاب‌های طلایی می‌گذرد. اولین سری این کتاب‌ها به همت محمدرضا جعفری مترجم اکثر آنها به بچه‌های هم‌سن و سال خود او و نیز یکی دو نسل بعد رسید و در دل آنها جا باز کرد. چه‌بسا بسیاری از بچه‌های آن زمان اکنون پدران و مادران کودکان و نوجوانانی باشند که خوانندگان امروز این کتاب‌ها هستند. در بیشتر داستان‌های این مجموعه، که به‌قلم نویسندگان بزرگ نوشته شده‌اند، مطالب آموزنده‌ای دربارۀ زندگی وجود دارد و به همین سبب اینگونه داستان‌ها هرگز نمی‌میرند. داستان برای بچه‌ها نوشتۀ بیجانی نیست؛ در خیال بچه‌ها جان می‌گیرد و با آن‌ها زندگی میکند. امید است خواندن این داستان‌ها به بچه‌ها گسترۀ دید و بلندپروازی و شجاعت ببخشد و یأس و تنگنظری را از آنها به‌دور کند. هدف از انتشار این داستان‌ها بعد از گذشت بیش از نیم قرن آن است که بتواند نوجوانان امروز را هرچه بیشتر به کتاب و کتابخوانی علاقه‌مند کند تا شاید از میان این خوانندگان پرشور نویسندگان بزرگی پدید آیند. در این کتاب داستانهای: پشۀ بینی دراز عمو ناقلا و آقا خودنما گوش دراز چپ چشم زاغی خانم و زری خانم را خواهید خواند.
فیلترها Close
از: 15,000 تومان تا: 100,000 تومان
ريال15000 ريال100000