جستجو
منو بستن

محصولات با برچسب 'کتاب کودک و نوجوان'

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از باغی که درخت نداشت

باغی که درخت نداشت

25,000 تومان
کتاب حاضر برای گروه سنی “ب” و “ج” نگاشته شده و به موضوع حفاظت از محیط زیست پرداخته است. نهال دفتر نقاشی اش را باز می کند تا برای قصه ی نارنج و ترنجی که مادرش می خواهد تعریف کند، نقاشی بکشد و سر از قصۀ دختر نارنج و غول ها درمی آورد.
تصویر از ما با هم فرق داریم

ما با هم فرق داریم

49,000 تومان
اگر چندتا دندانت افتاده، یا مو نداری، یا عینک می زنی، یا گوش‌هایت بزرگ است، یا… اشکالی ندارد. همین چیزهاست که تو را منحصربه‌فرد می‌کند!
تصویر از کاش زنده بود

کاش زنده بود

55,000 تومان
درخت کوچولو پس از مرگ پدرش به مرور یاد میگیرد که چطور از پس احساسات خود برآید و به زندگی عادی برگردد. کودکان تجربیات محدودی دارند و مرگ یک عزیز تاثیرات عمیق و دراز مدتی در زندگی آن ها میگذارد. این کتاب راهنمایی بی نظیر برای والدینی است که میخواهند به کودک سوگوار خود کمک کنند. جولیا کوک با نگرش تجربه و آگاهی خود توانسته این واقعیت را در قالب یک داستان بیان کند.
تصویر از فرانکلین می بخشد

فرانکلین می بخشد

43,000 تومان
«فرانکلین می‌بخشد» از مجموعه «مهارت‌های زندگی» انتشارات فنی ایران و نوشته پولت بورژوا و براندا فرانک داستانی برای کودکان با موضوع بخشندگی و گذشت است.
تصویر از داستان های خوب برای دختران بلندپرواز 2

داستان های خوب برای دختران بلندپرواز 2

90,000 تومان
همانطور که اپرا در برنامه اش اپرا دیلی می گوید، "مطالعه می تواند شما را به انجام کارهای بزرگ ترغیب کند - چه هدیه ای عالی تر از این برای یک نوجوان! و حتی من!" این مجموعه ی ی پرفروش‌ کتاب نیویورک تایمز، داستان‌های خوب برای دختران بلندپرواز، 100 داستان کاملا جدید قبل از خواب از زنان باورنکردنی در طول تاریخ و در سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد. در این کتاب، خوانندگان سفری قدرتمند را از طریق 100 داستان جدید قبل از خواب آغاز می‌کنند که شامل ماجراهای زنان خارق‌العاده در طول اعصار، از نفرتیتی تا بیانسه است. سبک روایی منحصر به فرد کتاب داستان های خوب برای دختران بلندپرواز هر بیوگرافی را به یک افسانه تبدیل می کند و خوانندگان را با شگفتی و کنجکاوی سوزان برای دانستن بیشتر در مورد هر قهرمان پر می کند. کتاب داستان های خوب برای دختران بلندپرواز 2 دارای طراحی گرافیکی کاملا جدید، واژه نامه، و پرتره های تمام صفحه و تمام رنگی از هر موضوع است که توسط بهترین هنرمندان زن زمان ما ایجاد شده است.
تصویر از ايده هاي بزرگ دختران و پسران بلندپرواز

ايده هاي بزرگ دختران و پسران بلندپرواز

80,000 تومان
کودکان گاهی اوقات بعضی از بزرگ ترین پرسش های زندگی را مطرح می کنند، در مورد زمان ، مرگ و میر ، خوشبختی و معنای زندگی. با این وجود ، غالبا کنجکاوی ذاتی آنها شکل نمی گیرد و با افزایش سن ، سوال از بین می رود. این کتاب با معرفی مفاهیم فلسفی در دسترس از 25 متفکر معروف ، به برخی از سوالات پیچیده تر آنها پرداخته است ، که در سناریوهای روزمره قابل مقایسه است. کتاب "ایده های بزرگ برای دختران و پسران بلندپرواز" نوشته آلن دوباتن در قالب پرسش و پاسخ تعاملی ارائه شده است تا ما را با چهره های برجسته فلسفه از سراسر جهان و از همه دوره ها آشنا کند و به ما نشان می دهد که چگونه ایده های آنها همچنان اهمیت دارد. با بحث در مورد برخی از پر جنب و جوش ترین و اساسی ترین ایده های فلسفی تاریخ ، این کتاب به عنوان مقدمه ای ایده آل برای موضوع و همچنین راهی جذاب برای باز کردن مکالمات بین کودکان و بزرگسالان در مورد بزرگترین سوالاتی است که همه ما با آن روبرو هستیم. کودکان و نوجوانان فیلسوف به دنیا می آیند. بی آنکه کسی تشویق شان کند، بعضی از بزرگ ترین پرسش های زندگی را مطرح می کنند. کتاب ایده های بزرگ برای دختران و پسران بلندپرواز می کوشد غریزۀ فلسفی طبیعی ما را به کار بگیرد و با معرفی و توضیح بعضی از درخشان ترین ایده های فلسفی آن را پرورش بدهد. این کتاب ما را به دیدار با شخصیت های پیشگام فلسفه از سراسر جهان و از همۀ دوره ها می برد و کمک می کند مسائل زندگی را بهتر درک کنیم و در حل آن ها مهارت بیشتری کسب کنیم. ایده های بزرگ برای دختران و پسران بلندپرواز چندی در فهرست کتاب های پرفروش آمازون جای گرفت و روزنامهٔ گاردین آن را بهترین کتاب سال ۲۰۱۸ برای نوجوانان اعلام کرد. این کتاب، که شور و تحسین زیادی را برانگیخته، برای گروه های سنی مختلف مناسب است.
تصویر از داستان های خوب برای کودکان بلندپرواز

داستان های خوب برای کودکان بلندپرواز

50,000 تومان
چه پسر چه دختر هیچ فرقی نمی کند! داستان های واقعی دختران و پسرانی که ایستادگی کردند و سرآمد شدند. داستان های واقعی و خارق العادهٔ بیشتری دربارهٔ پسران و دختران و زنان و مردانی که در بهتر کردن دنیا کوشیده اند. جرأت کنید و خودتان باشید تا به آرزوهایتان برسید...

یک دقیقه بعد از نیمه شب

47,000 تومان
این کتاب روایتگر داستان پسری در آستانه جوانی به نام جو است؛ درست ده سال پیش هنگامی جو تنها هفت سال داشته برادرش اد را به جرم قتل دستگیر کرده اند و حالا که محکوم به اعدام شده است جو راهی سفری به سوی تگزاس است تا او را ملاقات کند. در حالی که آهی در بساط ندارد، درآمد خواهرش آن قدر نیست که کاری را از پیش ببرد و مادرش زنی بی قید و بند است که چندان اهمیتی به آن چه در اطرافش اتفاق می افتد نمی دهد. داستان به شیوه شعر آزاد روایت می شود و ماجرای خانواده ای گرفتار در فقر را به تصویر می کشد که حتی توانایی استخدام وکیل برای دفاع از اد را ندارند. کتاب یک دقیقه بعد از نیمه شب