جستجو
منو بستن

فصل پنجم

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

عاشقانه هایی برای دشمن

5,500 تومان
تمام لذت زندگی به این است که با شلیک تو تمام شود

چتر شورشی

6,000 تومان
چتر شورشی حمیدرضا شکارسری متولد 1345 در تهران است. از جمله آثار منتشر شده او می‌توان مجموعه شعرهای «باز جمعه‌ای گذشت»، «گزیده ادبیات معاصر»، «از تمام روشنایی‌ها»، «پرانتزهای شکسته» و در زمینه نقد کتاب‌های «حماسه کلمات»( نقد و بررسی بیست سال شعر دفاع مقدس ) و «از سکوت به حرف»( مجموعه نقد ادبی) را نام برد. «چتر شورشی» عنوان دوازدهمین دفتر شعر این شاعر است و از سوی انتشارات فصل پنجم به چاپ رسیده است. این دفتر بیش از 100 قطعه شعر کوتاه را دربرمی‌گیرد که همه با محوریت موضوع «ابر» و در سال 1388 سروده شده‌اند. البته تاریخ سرایش حدود 10 قطعه شعر از این مجموعه به سال‌های قبل باز می‌گردد.
سرود های ملی

سرود های ملی

30,000 تومان
سرودهای ملی
ترجمه و تحقیق: عزیز عباسی، نفس عمادلو
این کتاب شامل 193 سرود ملی است که از سوی عزیز عباسی و نفس عمادلو به فارسی ترجمه شده است. علاوه بر ترجمه فارسی، اطلاعاتی درباره کشورهای دنیا از جمله مساحت، پول، زبان، موقعیت جغرافیایی و ... در این اثر عنوان شده است. به دلیل آنکه انتشارات فصل پنجم در حیطه شعر کار می کند، مولفان سعی کرده اند که ترجمه سرود های ملی کشورها را در قالب شعر ارائه بدهند تا جذابیت بیشتری برای مخاطب داشته باشد. علاوه بر آن، چون برخی از سرودها ارجاعات تاریخی، اسطوره ای و جغرافیایی داشته اند، اطلاعات مرتبط با این ارجاعات به صورت پانویس ذکر شده است.
مقدمه این کتاب پیام صلح ایران برای سایر کشورهای جهان را نیز به همراه دارد و می تواند به سایر زبان ها نیز ترجمه شده و انتقال دهنده این پیام باشد.

حق السکوت

17,000 تومان
هنوز مثل زمین در طواف خورشیدم ولی زمین نشدم،گرد خود نچرخیدم حکایت من و باران که میگریست یکیست از آسمان به زمین کرده اند تبعیدم مرور می کنم این سالهای هجری را پر از تلاقی ماه محرم و عیدم بگو به باد که من آفتابگردانم جز آفتاب به ساز کسی نرقصیدم گل محمدی ام من،سلامم و صلوات ولی سراپا تیغم اگر بچینیدم! ستارگان سحر پیشمرگ خورشیدند ستاره سحرم پیشمرگ خورشیدم 2. ای دل تو که مستی - چه بنوشی چه ننوشی- با هر می نا پخته نبینم که بجوشی این منزل دلباز نه دزدی ست نه غصبی میراث رسیده ست به ما خانه به دوشی دلسردم و بیزار از این گرمی بازار غم های دم دستی و دلهای فروشی رفته ست ز یاد آن همه فریاد و نمانده ست جز چند اذان چند اذان در گوشی نه کفر ابوجهل و نه ایمان ابوذر ماییم و میانمایگی عصر خموشی ما شاعرکان قافیه بافیم و زبان باز در ما ندمیده ست نه دیوی نه سروشی

یک مشت آسمان

2,500 تومان
مجموعه شعر حسنا محمدزاده
تصویر از میخانه بی خواب

میخانه بی خواب

15,000 تومان
مجموعه غزل مهدی فرجی
فیلترها Close
از: 1,800 تومان تا: 90,000 تومان
ريال1800 ريال90000