جستجو
منو بستن

موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

عبادت یا عبودیت؟

25,000 تومان
عبادت یا عبودیت؟ از مجموعه در قلمرو اندیشه امام موسی صدر است که درس‌گفتارهای ایشان را درباره عبادت و عبودیت دربر دارد. با توجه به اینکه این سخنرانی‌ها در آخرین سال‌های حضور امام موسی صدر در لبنان ایراد شده است، به نوعی عصارهٔ اندیشه و فکر امام موسی صدر در زمینه‌های مختلف و انعکاس و خلاصهٔ معرفت وجودی امام موسی صدر است.

حدیث سحرگاهان

95,000 تومان
کتاب «حدیث سحرگاهان»، دومین جلد از مجموعه گفتارهای تفسیری امام موسی صدر است که سحرهای ماه مبارک رمضان در رادیو لبنان بیان کرده است. این سخنرانی‌ها در سال‌های پایانی حضور امام موسی صدر در لبنان ایراد شده و به نوعی عصاره اندیشه و فکر امام در زمینه‌های مختلف دینی و اجتماعی است. این کتاب شامل دو بخش است که بخش نخست تفسیر آیات برگزیده‌ای از سوره‌های بلند قرآن کریم است که به صورت موضوعی تقسیم بندی شده و عناوینی همچون إنفاق، إسرا، ایمان به غیب، نماز و روایت در قرآن دربردارد. بخش دوم نیز تفسیر برخی از سور قصار قرآن کریم است. این تفاسیر با زبانی ساده و قابل فهم بیان شده است که افراد با هرسطحی از علم و دانش از مطالب آن بهره‌مند می‌شوند. کتاب «حدیث سحرگاهان» ترجمه «احادیث السحر» است که سال ۱۹۹۹ در بیروت منتشر شده و افزون بر مطالب آن، حدود ۲۰ بخش از متون نو یافته در ترجمه فارسی گنجانده شده است. «حدیث سحرگاهان» پنجمین جلد از مجموعه ۸ جلدی کتاب‌های در قلمرو اندیشه امام موسی صدر است.
تصویر از سفر شهادت

سفر شهادت

85,000 تومان
کتاب سفر شهادت؛گفتارهایی درباره‌ی واقعه عاشورا مجموعه‌ای از سخنرانی‌های امام موسی صدر درباره‌ی واقعه‌ی عاشورا و حضرت اباعبدالله الحسین است که در این کتاب گردآوری شده است. سفر شهادت هفتمین کتاب از مجموعه کتاب‌های در قلمرو اندیشه به قلم امام موسی صدر است. در بخش یادداشت ناشر در ابتدای کتاب درباره‌ی محتوا و هدف نگارش کتاب آمده است: «کتاب پیش روی شما حاوی سخنرانی‌ها و پیام‌ها و مقالات امام موسی صدر درباره‌ی واقعه‌ی عاشوراست. در این گفتارها امام موسی صدر به تبیین هدف امام از این حرکت پرداخته است. نیز به آسیب‌شناسی سوگواری و هدف از سوگواری‎‌ها پرداخته و گفته است که چرا به سوگ می‌نشینیم.»
فیلترها Close
از: 25,000 تومان تا: 95,000 تومان
ريال25000 ريال95000