جستجو
منو بستن

محصولات با برچسب 'مرتضی امیری اسفندقه'

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از انبوه برگ های شناور

انبوه برگ های شناور

230,000 تومان
انبوه برگ های شناور برگزیده‌ای از اشعار مرتضی امیری اسفندقه زاده 1345 در تهران در قالب های گوناگون از جمله قصیده، غزل، نیمایی، رباعی، غزل‌قصیده، قطعه و مثنوی است. شاعر از بیانی عاطفی و تاثیرگذار، زبانی پاکیزه و شیوا، خیالی دورپرداز و احساسی لطیف برخوردار است. آمیزه این ویژگی ها اسفندقه را در سبک سخنوری به استقلال نسبی رسانده و شعر او را خواندنی و به یادماندنی ساخته است.
تصویر از هشت رود

هشت رود

93,000 تومان 74,400 تومان
کتاب جدید محمدکاظم کاظمی که پس از چند سال کار مداوم توسط نشر شهرستان ادب به چاپ رسیده است، شامل نقد آثار هشت شاعر از نسل دوم انقلاب اسلامی است؛ کتابی که کنار «10 شاعر انقلاب» به‌نوعی پازل نقد شعر امروز را کامل‌تر می‌کند.
تصویر از هیس! گل ها خواب اند

هیس! گل ها خواب اند

50,000 تومان 40,000 تومان
چندین نیمایی‌واره‌، سه غزل‌واره و هشت رباعی از مرتضی امیری اسفندقه،
تصویر از ولی دوشنبه آه

ولی دوشنبه آه

20,000 تومان 16,000 تومان
«ولی دوشنبه، آه» سفرنامۀ منظوم مرتضی امیری‌اسفندقه در قالب نیمایی است که ارمغان این شاعر از مسافرت به دوشنبه، پایتخت تاجیکستان است. گویی مواجهۀ شاعر با شگفتی‌های دوشنبه، او را بر سر وجد آورده است و امیری‌اسفندقه سعی کرده است با زبانی صمیمی و در عین حال فاخر، تجربیات خود را با خوانندگان اشعار «ولی دوشنبه، آه» به اشتراک بگذارد.
تصویر از دارم خجالت میکشم از اینکه انسانم

دارم خجالت میکشم از اینکه انسانم

40,000 تومان 32,000 تومان
«دارم خجالت می‌کشم از این‌که انسانم» عنوان مجموعه شعر تازه‌ای از مرتضی امیری‌اسفندقه است که دربارۀ مصائب انسان در جهان امروز سروده شده است. شاعر در این مجموعه با نگاهی انسانی و شاعرانه، پدیده‌هایی مثل جنگ‌افروزی و کشتار انسان‌های بی‌گناه را مورد انتقاد قرار مي‌دهد. «دارم خجالت می‌کشم از این‌که انسانم»، شعرهايي در سه قالب نیمایی، غزل و قصيده را در بر دارد.