جستجو
منو بستن

محصولات با برچسب 'محمدرضا شرفی خبوشان'

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از کارخانه اسلحه سازی داوود داله

کارخانه اسلحه سازی داوود داله

65,000 تومان 52,000 تومان
این رمان درباره شخصیت نوجوانی به اسم داوود داله است که داله به معنای دو شاخه (V شکل) تیرکمان سنگی است و این شخصیت داله‌ای را در اختیار دارد و سایر ملزومات تیرکمان سنگی را ندارد. این شخصیت به این دلیل که کارش جمع‌آوری داله است به او داوود داله می‌گویند و ماجراهایی برای این شخصیت رخ می‌دهد. به گفته وی، این کتاب مربوط به زمان جنگ تحمیلی است و در بردارنده روایتی از شیطنت بچه‌هایی است که در فضای جنگ بوده‌اند. کتاب به نوعی با جنگ مرتبط می ‌شود و به ساقط کردن هواپیمای ما از سوی آمریکا در اواخر جنگ نیز می‌پردازد.
تصویر از نامت را بگذار وسط این شعر

نامت را بگذار وسط این شعر

3,500 تومان 2,800 تومان
محمدرضا شرفی خبوشان
تصویر از روایت دلخواه پسری شبیه سمیر

روایت دلخواه پسری شبیه سمیر

35,000 تومان 28,000 تومان
روایت دلخواه پسری شبیه سمیر تازه‌ترین اثر محمدرضا شرفی خبوشان توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شد. داستان دلداگی به وطن.. تا لحظه‌ی مرگ و چه بسا پس از مرگ. روایت دلخواه پسری شبیه سمیر داستان شهیدی ایرانی است که به اشتباه به عراق منتقل می‌شود و برای خاکسپاری به وادی السلام انتقال می‌یابد.
تصویر از بی کتابی

بی کتابی

135,000 تومان 108,000 تومان
بی‌کتابی داستانی نوشته محمدرضا شرفی خبوشان ماجرای دلال کتابی در زمان مشروطه است که دیوانه‌وار به دنبال کتاب‌های قدیمی و نسخ خطی‌ می‌گردد. دلال داستان برای به دست آوردن نسخه باارزشی از یک کتاب وارد رقابت با هم‌صنف‌های خود می‌شود و در این راه خطرهای بسیاری را به جان می‌خرد. در این بین اما صدای وجدانش لحظه‌ای آرامش نمی‌گدارد. شرفی خبوشان با هنرمندی در بی‌کتابی تصویر انسان حریصی را نشان می‌دهد که در تمامی زندگی‌اش میل به داشتن و بیش‌تر داشتن بر او حکمرانی می‌کند. شخصیت اصلی کتاب اما انسان باهوشی است که خواننده را با خود همراه می‌کند، مخاطب خود را به جای او می‌گذارد و توصیف‌های فوق‌العاده نویسنده خواننده را همه‌جوره درگیر خود می‌کند. در انتها رجوع به خویشتن و درک بیشتر از حقیقت زندگی، فضای کتاب را با درون هر انسان گره می‌زند و افق جدیدی را برایش باز می‌کند.