جستجو
منو بستن

محصولات با برچسب 'علی اصغر حداد'

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از خانم بئاته و پسرس

خانم بئاته و پسرس

40,000 تومان
راستی وحشتناک نیست که آدمی می تواند در ایام خوشی از هولناک ترین واقعه شوخی کنان و آسوده خاطر یاد کند، طوری که گویی واقعه ای از این دست فقط برای دیگران پیش می آید و ممکن نیست برای خود ما رخ دهد؟! اما بعد رخ می دهد، باورش نمی کنی، با این همه به آن گردن می گذاری؛ و زمان می گذرد، به زندگی ادامه می دهی، در بستری می خوابی که زمانی با دلدار خود در آن سهیم بوده ای، از همان لیوانی می نوشی که او به لب برده است، در سایه سار همان درخت کاجی توت فرنگی می چینی که پیشتر با او می چیدی، با کسی که دیگر میوه نخواهد چید؛ و نه مرگ را دریافته ای و نه زندگی را.
تصویر از یعقوب کذاب

یعقوب کذاب

75,000 تومان
یعقوب کذاب روایت رنج و امید و ناامیدی ساکنان یک گتو است. یعقوب، شخصیت اصلی رمان، از ساکنان یهودی گتو است که اتفاقی خبر امیدبخشی را از جبهه‌ی جنگ به دست می‌آورد. او برای آن‌که ساکنان دیگر گتو حرفش را باور کنند به دروغ متوسل می‌شود و ادعا می‌کند که رادیویی در خانه پنهان کرده است. یعقوب دلخوش به این‌که با این خبر در چهره‌ی ساکنان گتو امید رخ نموده است، هر بار اخبار دیگری را بازگو می‌کند؛ اخباری دروغین که در حین کار اجباری دهان‌به‌دهان می‌گردد. این رمان گرچه شرح زندگی تلخ مردمانی بخت‌برگشته است، رگه‌ای از طنز در آن هست که خواننده را تا پایان با خود همراه می‌کند. بر اساس این رمان دو فیلم سینمایی ساخته شده است. همچنین این رمان جایزه‌های «هاینریش مان» و «چارلز وایلون» را برای نویسنده‌اش به ارمغان آورده است.
داستان های کوتاه کافکا

داستان های کوتاه کافکا

110,000 تومان
نویسنده: فرانتس کافکا
مترجم: علی اصغر حداد
انتشارات: ماهی

کتاب داستان های کوتاه کافکا، مجموعه ای از داستان های کوتاه نوشته ی یکی از بزرگترین نویسندگان اروپا، فرانتس کافکا است که اولین بار در سال 1946 به چاپ رسید. کافکا در داستان های کوتاه عمیق و اسرارامیز خود، بینشی وهم آلود از جهانی را ارائه می کند که افراد در آن با احساس گناه، بیگانگی و اضطراب دست و پنجه نرم می کنند و در جست و جویی بی ثمر برای رسیدن به سعادتمندی هستند. آلبر کامو عقیده دارد که هنر کافکا، در وادار کردن مخاطب به خواندن دوباره ی داستان های او نهفته است و همین مسئله باعث می شود که کتاب داستان های کوتاه کافکا در زمره ی ماندگارترین آثار ادبی دنیا قرار بگیرد. کافکا یکی از بهترین نویسندگان برای آن دسته از مخاطبینی است که دوست دارند پندارهای فلسفی و جهان بینی خود را به چالش بکشند.
تصویر از امریکا (مفقودالاثر)

امریکا (مفقودالاثر)

125,000 تومان
نویسنده: فرانتس کافکا
مترجم: علی اصغر حداد