جستجو
منو بستن

سه نقطه 10

سه‌نقطه دهم منتشر شد.
دهمین شماره ماهنامه سه‌نقطه ویژه‌نامه‌ای برای و به‌یاد «ابوالفضل زرویی نصرآباد» است. در این شماره سه‌نقطه، نویسندگانی چون امرالله احمدجو، اسماعیل امینی، محمدرضا زائری، محمد زرویی نصرآباد، سیدمحمد سادات‌اخوی، جلال سمیعی، محمد صمدی، نسیم عرب‌امیری، محمود فرجامی، علی‌اکبر قاضی‌زاده، مرتضی کاردر، مهدی مذهبی، حسام‌الدین مقامی‌کیا و سیدابراهیم نبوی درباره ابوالفضل زرویی نصرآباد نوشته، و نویسندگانی چون شهرام شکیبا، عباس حسین‌نژاد و ناصر فیض در این‌باره ننوشته‌اند.
‌«پنجی که کنار صفر ننشست»، «احوال بوفضلِ ملا، انار الله»، «ای ابوالفضل ای رفیق بامرام»، «وصف قله از زبان ساکن کوهپایه»، «ایستادن به احترام سی سال خلاقیت»، «ملای طنز ایران و دست تطاول»، «مرحوم استعداد نداشت»، «بی‌حساب‌وکتاب و ناآشنا به برخی فنون» و «پشت پرده ابوالفضل زرویی نصرآباد به‌روایت تصاویر» از عناوین یادداشت‌هایی هستند که در این شماره می‌خوانید.
نیز روایت‌ها و قصه‌هایی از محمدحسین جعفریان، علیرضا قزوه، سیدمحمد صاحبی و سیداکبر موسوی در این شماره سه‌نقطه منتشر شده است. همچنین در این شماره می‌توانید شعر منتشرنشده‌ای از ابوالفضل زرویی نصرآباد را با عنوان «خاک بر سر شدم از طنازی» در معیت یادداشتی تحلیلی که محمدکاظم کاظمی بر آن نوشته است بخوانید.
قابلیت دسترسی: ناموجود
29,000 تومان
ارسال به
*
*
Shipping Method
نام
تخمین زمان ارسال
مبلغ
گزینه حمل و نقلی تعیین نشده است
0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*