جستجو
منو بستن

روایت مصور داستان فوتبالیست ها

تولید کننده: اطراف
وقتی مشغول تألیف کتاب داستان فوتبالیست‌ها بودم، متوجه شدم آن‌قدر فوتبالیست با زندگی حرفه‌ای و جذاب وجود دارد که فرصت برای پرداختن به تمام آن‌ها در آن کتاب نیست. پس این‌جا، با مجموعه کمیکی از‌ افرادی که بخشی از فرهنگ فوتبال شده‌اند به همراه آن‌هایی که کم و بیش از یاد رفته‌اند،به آن‌ها پرداختم.
قابلیت دسترسی: ناموجود
35,000 تومان
ارسال به
*
*
Shipping Method
نام
تخمین زمان ارسال
مبلغ
گزینه حمل و نقلی تعیین نشده است
زمان تحویل: 3-5 روز

«برزیل با روانی رنجور از باخت خانگی سال ۱۹۵۰ و تنی رنجور از حذف خشونت‌بار برابر مجارستان در سال ۱۹۵۴ به جام‌جهانی ۱۹۵۸ پا گذاشت. این بار نوبت آن‌ها بود. با مربی لوتی‌شان، ویسنته فئولا، مرد گنده‌ای که در تمرینات چرتش می‌برد (این را دربیل بزن، به آن شوت کن؛ کی بعد چند هزار بار دیدن همچین چیزهایی به قیلوله نیاز ندارد؟)، تمام تیم‌ها را درو کردند.

دیدی، که نزدیک بود از فهرست تیم برای مسابقات خط بخورد، بهترین بازیکن جام شد و گارینشا و پله ستاره‌های نوظهور جهان بودند. برزیل هیچ وقت در حضور هم‌زمان این دو نمی‌باخت. در پایان مسابقات که بلینی کاپیتان جام را دریافت کرد، انبوه عکاسان نالیدند که جام معلوم نیست، این شد که بلینی جام را بالا گرفت. از آن به بعد بود که بالا بُردن جام به سنت بدل شد، حالا چه جام‌جهانی باشد چه جام زنیت دیتا سیستم، چه اشیائی که از کافه کش رفته‌اید.

سانتوس، باشگاه پله، روال دیگری را هم راه انداخت. آن‌ها که فهمیدند جواهر سوددهی در تیمشان دارند، سال ۱۹۵۹ تور جهانی برگزار کردند. آن سال، با احتساب تور پانزده‌هفته‌ای اروپا، پله بیش از صد بازی انجام داد. ژوگا بونیتو!»

مشخصات محصولات
پدید آورندهدیوید اسکوایرز
تعداد صفحات220
نوبت چاپپنجم
قطع کتابرقعی
شابک978-622-99224-4-6
نوع جلدشومیز
مترجمشیرین سادات نجفی
0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*