جستجو
منو بستن

روایت مصور داستان فوتبال

تولید کننده: اطراف
در این کتاب داستان قهرمان‌ها را خواهید خواند؛ داستانِ شرورها، پیروزی‌ها، باخت‌ها، ورزشگاه‌ها، پیراهن‌ها، قهرمانی‌های کسب‌شده و جام‌های ربوده‌شده، مدیرانی که یا رؤیایی بودند (ژول ریمه) یا کثیف (تقریباً تمامی کسانی که بعدِ او آمدند). در این مسیر، پاسخ‌ سؤال‌هایی را خواهید یافت، سؤال‌هایی آن‌قدر عمیق که کسی تا به حال فکر نکرده بپرسدشان: چه بلایی سر سگ گارینشا آمد؟ چرا پیتر بیردزلی سی سال یک مدل مو را حفظ کرد؟ اگر گلِ جف هرست مردود اعلام می‌شد، چه پیش می‌آمد؟ با روی کین در یک کاراوان زندگی کردن چقدر خوش می‌گذرد؟ به‌علاوه‌ی دریچه‌ای هیجان‌انگیز به آینده، به آنچه از فوتبالِ فردا باید توقع داشته باشیم. با دستگاه‌های سرگرمی شرکت امسترد و نی‌لبک‌های چارلی‌تان چنین سطحی از لذت را تجربه نمی‌کردید.
قابلیت دسترسی: موجود
31,000 تومان
i h
ارسال به
*
*
Shipping Method
نام
تخمین زمان ارسال
مبلغ
گزینه حمل و نقلی تعیین نشده است
زمان تحویل: 3-5 روز

«برزیل با روانی رنجور از باخت خانگی سال ۱۹۵۰ و تنی رنجور از حذف خشونت‌بار برابر مجارستان در سال ۱۹۵۴ به جام‌جهانی ۱۹۵۸ پا گذاشت. این بار نوبت آن‌ها بود. با مربی لوتی‌شان، ویسنته فئولا، مرد گنده‌ای که در تمرینات چرتش می‌برد (این را دربیل بزن، به آن شوت کن؛ کی بعد چند هزار بار دیدن همچین چیزهایی به قیلوله نیاز ندارد؟)، تمام تیم‌ها را درو کردند.

دیدی، که نزدیک بود از فهرست تیم برای مسابقات خط بخورد، بهترین بازیکن جام شد و گارینشا و پله ستاره‌های نوظهور جهان بودند. برزیل هیچ وقت در حضور هم‌زمان این دو نمی‌باخت. در پایان مسابقات که بلینی کاپیتان جام را دریافت کرد، انبوه عکاسان نالیدند که جام معلوم نیست، این شد که بلینی جام را بالا گرفت. از آن به بعد بود که بالا بُردن جام به سنت بدل شد، حالا چه جام‌جهانی باشد چه جام زنیت دیتا سیستم، چه اشیائی که از کافه کش رفته‌اید.

سانتوس، باشگاه پله، روال دیگری را هم راه انداخت. آن‌ها که فهمیدند جواهر سوددهی در تیمشان دارند، سال ۱۹۵۹ تور جهانی برگزار کردند. آن سال، با احتساب تور پانزده‌هفته‌ای اروپا، پله بیش از صد بازی انجام داد. ژوگا بونیتو!»

مشخصات محصولات
پدید آورندهدیوید اسکوایرز
تعداد صفحات196
نوبت چاپپنجم
قطع کتابرقعی
شابک978-622-99224-5-3
نوع جلدشومیز
0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*