جستجو
منو بستن

داستان های خوب برای دختران بلند پرواز

تولید کننده: نو
النا فاویلی (Elena Favilli) و فرانچسکا کاوالو (Francesca Cavallo) با کتاب داستان‌هایی برای دختران بلند پرواز (Good Night Stories For Rebel Girls) شما را با خود به سفری منحصر به فرد همراه می‌کنند. این اثر فوق‌العاده، داستان زندگی حقیقی زنانی جسور و با اراده را به تصویر می‌کشد که قطعاً الگوی بسیار مناسبی برای تمام دختران و زنان در هر جای دنیاست. نویسندگان این اثر، زنانی تحسین شده از هر زمان و از هر نقطه از دنیا را برگزیده‌اند که از طیف فرهنگ و شرایط محتلف هستند. کتاب حاضر ماجرای زندگی زنانی فضانورد، ریاضی‌دان، پزشک، ورزشکار، سیاست‌مدار، دریانورد و ... را روایت می‌کند که همانند افسانه‌ها حیرت‌انگیز و جذاب است. شخصیت‌های این کتاب شاهزاده خانم‌هایی زیبا نیستند بلکه زنانی قدرتمند هستند که با حرفه و فعالیت خود جایگاه زنان در دنیا را تغییر داده‌اند. چه دختران و چه پسران با خواندن این کتاب می‌توانند حس اعتماد به نفس و اراده را در خود تقویت کرده و همانند این زنان به افرادی برجسته در جامعه تبدیل شوند. زنان کتاب داستان‌هایی برای دختران بلند پرواز، بی‌عدالتی‌های جنسیتی را کنار گذاشته و خود را تسلیم شرایط سخت نکرده‌اند. هر کدام از آن‌ها کارهایی بزرگ و ویژه را انجام داده‌اند که برخی از آن‌ها را تا ابد در تاریخ ماندگار کرده است و بعضی از آن‌ها نیز همچنان نزد مردم گمنام هستند. این کتاب می‌تواند منبعی الهام بخش و تشویق کننده برای دخترانی باشد که آرزوها و افکاری بلند پروازانه دارند اما زمانی که با مانعی مواجه می‌شوند، از تصمیمات خود منصرف می‌شوند.
قابلیت دسترسی: موجود
100,000 تومان
i h
ارسال به
*
*
Shipping Method
نام
تخمین زمان ارسال
مبلغ
گزینه حمل و نقلی تعیین نشده است
زمان تحویل: 3-5 روز

روزگاری دختری در فرانسه، در صومعه‌هایی زندگی می‌کرد. در اطراف او، راهبه‌ها لباس‌های سیاه و سفید می‌پوشیدند. اسم او گابریل شانل بود. در صومعه به دخترها خیاطی یاد می‌دادند، اما آن‌ها رنگ‌های زیادی برای انتخاب نداشتند. آن‌ها باید از پارچه‌هایی لباس می‌دوختند که راهبه‌ها استفاده می‌کردند. بنابراین همه عروسک‌های آن‌ها هم لباس سیاه و سفید می‌پوشیدند.

زمانی که گابریل بزرگ شد و روزها، خیاطی و شبها، خوانندگی می‌کرد، سربازهایی که او در میکده برای آن‌ها می‌خواند، او را کوکو صدا می‌زدند. اسم مستعاری که تمام عمر با او ماند. کوکو آرزو داشت مغازه‌ایی در پاریس برای خودش داشته باشد. روزی یکی از دوست‌های ثروتمندش به او پول کافی برای باز کردن مغازه‌یی قرض داد تا رویاهای گابریل به واقعیت تبدیل شوند.

مشخصات محصولات
پدید آورندهالنا فاویلی و فرانچسکا کاوالو
تعداد صفحات200
سال انتشار1400
شمارگان4400
نوبت چاپچهاردهم
قطع کتابرقعی
شابک9786008547945
نوع جلدشومیز
0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*