جستجو
منو بستن

محصولات با برچسب 'خرید‌ آنلاین'

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از پیشگویی هایی از آخرالزمان

پیشگویی هایی از آخرالزمان

35,000 تومان
یکی از واقعیت های غیر قابل کتمان، پیشگویی امامان معصوم(علیهم‌السلام) درباره سرنوشت بشریت در آخرالزمان و حوادث قبل و بعد از ظهور منجی عالم بشریت(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) است. کتاب پیشگویی هایی از آخرالزمان به دنبال آن است تا با سبکی نو و از زاویه‌ای جدید و نیز با استناد به منابع موثق فریقین (شیعه و سنی)، به پیشگویی های امامان معصوم(علیهم‌السلام) درباره ظهور مهدی موعود(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه)، وقایع این زمان و یاران آخرالزمانی ایشان بپردازد.
تصویر از پیشوای اینترنتی

پیشوای اینترنتی

9,000 تومان
پیشوای اینترنتی؛ برگی از داستان مدعی دروغین مهدویت و یمانیت است که با تمسک به تقطیع و تأویل و تدلیس روایات اهل بیت(علیهم‌السلام) سعی بر ایجاد انحراف در باورها و آموزه‌های راستین تشیع دارد. وی ظهور خود را از طریق فیسبوک اعلان نمود و امامت خود را به صورت اینترنتی و در فضای مجازی دنبال می‌کند. احمد الحسن؛ همان پیشوای اینترنتی است که خود را فرزند امام مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) و وصی پیامبر اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) دانسته و بر این باور است که تعداد ائمه معصومین به 24 تن رسیده است. نوشتار حاضر در صدد بررسی برخی از باورها و ادعاهای انحرافی او می‌باشد که با بهره‌گیری از روایات اهل بیت(علیهم‌السلام) ، از دجل و فریبکاری این مدعی پرده برداشته است.
تصویر از روزنه هایی از عالم غیب

روزنه هایی از عالم غیب

50,000 تومان
روزنه هایی از عالم غیب بیان داستان های واقعی و کرامات ائمه اطهارعلیهم‌السلام و عالمان عامل و زاهدان پیرو اهل بیت(علیهم‌السلام) در محکم نمودن ارکان اعتقادی و نیز امیدوار شدن عموم مردم به توسّل، اثری عمیق و هدایت‌گر دارد. این مجموعه که توسط استاد معظّم، حضرت آیت اللَّه حاج سید محسن خرّازی – دام عزّه – گردآوری گردیده، نتیجه چندین سال مراوده و مصاحبت با بزرگان و عالمان برجسته پیرو اهل بیت(علیهم‌السلام) می باشد، که امید است با نشر این گونه آثار، در راستای ترویج فرهنگ اسلامی، گام مؤثّری برداریم.
تصویر از رسول ابلیس

رسول ابلیس

27,000 تومان
پیشینه ادعای مهدویت به درازای تاریخ اسلام است. انگیزه‎های مختلف دنیوی سبب می‎شد تا افرادی برای خود یا دیگران، مدعی مهدویت شوند. معاویه قدیمی‎‎ترین این ادعاها را داشت؛ جاعلان حدیث در تقابل با نفرین‎های متعدد رسول خداصلی‌الله‌علیه‌وآله، حدیثی به این مضمون جعل کردند که پیامبر خدا دعا کرده تا او «مهدی» باشد چنین که این سخن نیز از کیسه جعل سر بر آورد که اگر معاویه را می‌دیدید، می‎گفتید این مهدی است. حتی خود مخالفان نیز درباره این روایات جعلی مناقشه و تردید دارند.
تصویر از رد پای اشراف

رد پای اشراف

17,500 تومان
اگر جامعه به دست ولی خدا و اهل‌بیت باشد، آن را به صورت متوازن، در جامعه پخش می‌کنند و نمو می‌دهند و مال، تابع است. ولی در دولت فجار، مال، متبوع و سالار است. وقتی اموال در دست فجار باشد، همانند یک میدان مغناطیسی، بقیه اموال را هم بلعیده و جامعه را می‌خشکاند. «عبداالرحیم پیرسته انوشه»، در کتاب «رد پای اشراف» با همین نگاه به سراغ تاریخ رفته و سیری در زندگی اشراف و زرسالاران جوامع داشته است. کسانی که با قدرت و نفوذشان، با انبیای الهی و صالحان مخالفت کردند و سعی و تلاششان را بر این گذاشتند که ندای توحید از ناحیه انبیا و ائمه معصوم به گوش مردم، خصوصا مستضعفان جامعه نرسد. در مقابل، همه انبیا و ائمه، تمام تلاش خود را به کار بستند تا با سرمایه داران تبه‌کار، مبارزه کنند و پیام الهی و سنت پیامبر اکرم را در جامعه بر اساس عدالت به اجرا بگذارند تا ریشه فقر، تبعیض و فاصله طبقاتی را در جامعه از بین ببرند.
تصویر از و توی دروازه

و توی دروازه

15,000 تومان
«و توی دروازه» رمان نوجوان و درباره برشی از دفاع مقدس با زبان طنز به قلم «عباس سعیدی» است. هر چقدر نام «و توی دروازه» برای یک رمان غیرمنتظره است، آنچه در متنش می‌خوانید غیرمنتظره‌تر و شگفت‌آورتر است. داستانی صمیمی و خواندنی از ماجراهای پسری عزیزدردانه که به جبهه می‌رود و نه تنها شیطنت نمی‌کند که فرصت شیطنت هم پیدا نمی‌کند. از همان لحظه‌های اول ورود شخصیت اول به جبهه، جنگ روی اصلی خود را نشان می‌دهد. جنگی نابرابر بین اهالی یک روستا با سربازان تا بن دندان مسلح بعثی. و توی دروازه پر از هیجان و تلخی و گلوله و تعقیب و گریز است. ترکیب تلخی صحنه‌های دردناک جنگ با روایت شیرین تجربه‌ای جدید از داستان‌های دفاع مقدس را پیش رویتان قرار می‌دهد. هر چقدر آنچه در داستان رخ می‌دهد تلخ و تحمل‌ناپذیر است نثر و لحن داستان شیرین و خوش و خواندنی است. و توی دروازه همانقدر که مناسب نوجوانانی است که فکر می‌کنند جنگ شوخی بوده، مناسب کسانی است که دوست دارند داستان طنز و خوشمزه بخوانند.
تصویر از چگونه تاثیرگذار باشیم

چگونه تاثیرگذار باشیم

49,000 تومان
به راستی رهبر بودن به چه معناست؟ در این کتاب می آموزیم که رهبران راستین چگونه ساخته می شوند و چطور می شود خودمان یکی از آن ها باشیم. هیچ انسانی رهبر زاده نمی شود و این مفهوم اصلی این کتاب پر محتوا است. در فرهنگ عامه از رهبر تصویر کلیشه ای انسانی جذاب، قدرتمند و مصمم ارائه می شود. اما واقعیت این است که با میزان قابل قبولی از خودشناسی و اصالت همه می توانند رهبر خوبی باشند.
تصویر از درس های زندگی فروید

درس های زندگی فروید

32,000 تومان
زیگموند فروید را بیشتر به عنوان پدر روانکاوی می شناسند. وی متولد 1856 ، یک فیزیولوژیست ، پزشک طب و روانشناس بود که بیشتر عمر خود را در وین ، اتریش گذراند. او ایده های انقلابی ای را در مورد ناخودآگاه ذهن ، سرکوب و معنای رویاها و روش بالینی درمان از طریق گفتگو یعنی گفتار درمانی مطرح کرده و توسعه داد.
کتاب درس های فروید برای زندگی نگاهی جذاب و دقیق به آثار و میراث فروید است. این کتاب روش های بسیار کاربردی ای را بر می گزیند که ما بتوانیم نه تنها فروید را درک کنیم ، بلکه همچنین از اندیشه هایش نت برداری کرده و درس ها بگیریم. کتاب درس های فروید برای زندگی سبب می شود دید واقع بینانه تر و بهتری نسبت به زندگی ، روابط شخصی و روابط تجاری خود داشته باشیم. برت کار نویسنده ی این کتاب کوشیده است ارتباط اندیشه های فروید با زندگی مدرن را در کتابش نشان دهد. کار یک روان درمانگر عملی است ، که بسیار تحت تأثیر فروید است. او در کتاب درس های فروید برای زندگی برخی از موضوعات جذاب را که فروید بر سر زبان ها انداخت توضیح می دهد: خودتخریب گری ، میل ، عملکردهای شوخی و جوک و یادگیر گرفتن این که کمی خود را جدی گیریم.
کتاب درس های فروید برای زندگی کتابی جذاب ، بامزه ، سرگرم کننده و در عین حال آموزنده و مفید است که خواننده را با اندیشه های بنیادی فروید آشنا کرده و به او کمک می کند این اندیشه ها را در جهت زندگی بهتر به کار بگیرد.

نیمه پنهان ماه11 (شهید عبدالله میثمی)

6,000 تومان
جنگ معشوق همه ی مرد های واقعی عالم بود. حسادت کاری از پیش نمی برد. به سرشان می زد و آن وقت برای پابند کردنشان در خانه باید هزار جور ترفند زد. مرد ها هم همیشه عاشقش می شدند و کم تر به این فکر می افتادند که تکلیف زن در خانه با پسری که مدام گریه می کند چه خواهد شد.

یادگاران 22 (شهید مصطفی احمدی روشن)

9,000 تومان
«یادگاران» عنوان کتاب هایی است که بنا دارد تصویرهایی از سال های جنگ را در قالب خاطره های بازنویسی شده، برای آن ها که آن سال ها را ندیده اند نشان بدهد. این مجموعه راهی است به سرزمینی نسبتا بکر میان تاریخ و ادبیات، میان واقعه ها و بازگفته ها. خواندنشان تنها یادآوری است، یادآوری این نکته که آن مردها بوده اند و آن واقعه ها رخ داده اند؛ نه در سال ها و جاهای دور، در همین نزدیکی.
کتاب حاضر که جلد بیست و دوم از مجموعه «یادگاران» می باشد، مشتمل بر خاطراتی از شهید مصطفی احمدی روشن است.
تصویر از یادگاران 7 (حسین خرازی)

یادگاران 7 (حسین خرازی)

9,000 تومان
حسن باقری وقتی که آمد کسی فکر نمی کرد طفل ضعیف امروز روزگار فردا را از آن خود خواهد کرد. تجزیه و تحلیلش از همه چیز جامع بود. خوب گوش می کرد، می خواند و می نوشت؛ و حرف آخر را می زد.
کتاب حاضر که جلد چهارم از مجموعه «یادگاران» می باشد، مشتمل بر خاطراتی از شهید حسن باقری است.

ابو وصال

8,000 تومان
«ابووصال» نوشته محدثه علیجان‌زاده روشن(-۱۳۶۱) است. این کتاب روایت زندگی شهید مدافع حرم «محمدرضا دهقان امیری» و خاطراتی از او است. در بخشی از خاطره مادر شهید و دوست شهید می‌خوانیم: به ورزش پارکور علاقه داشت. هیجانش را در این ورزش خالی می‌کرد. گاهی در مدرسه، خیابان و پارک حرکاتی انجام می‌داد. اما مراقب بود. از ارتفاع نمی‌ترسید و جسارتی مثال‌زدنی داشت. با دوستانش که تمرین می‌کرد، موفق‌تر از بقیه بود و گاهی کرکری که می‌خواندند، او برنده می‌شد. آمادگی جسمانی‌اش بسیار خوب بود و بدنی ورزیده داشت. (دوست شهید) دوره دبیرستان اوج ورزش پارکور او بود. یک سال در آنجا بنّایی داشتند و در فضای حیاط کیسه‌های گچ و سیمان و تپه‌های خاک و ماسه زیاد بود. به عنوان موانع استفاده می‌کرد و پارکور را تمرین می‌کرد. هر وقت به خانه می‌آمد هیکل و لباسش خاکی و کثیف بودند. (مادرشهید)
تصویر از عروسی لاکچری

عروسی لاکچری

10,000 تومان
نویسنده کتاب هایی چون سربلند، عمار حلب و قصه دلبری در این اثر خود سعی دارد دست مخاطب را بگیرد و به صندوق شاه عباس برساند... او برای فرار از سوزن آجین، از وسط کوچه شش بادگیری، مخاطب را به یک عروسی لاکچری می رساند تا یک جشن تلخ را برایشان شیرین کند!به نقل از نویسنده هر زمانی که موضوعی به ذهنم می رسید یا به آن علاقه داشتم، داستان آن را می نوشتم. پنج داستان از داستان هایی که در چند سال اخیر نوشته بودم را انتخاب کردم و آن ها را در قالب کتابی مجزا منتشر کردم. نگارش کتاب «عروسی لاکچری» اینطور نبوده که به یکباره آن را بنویسم، این کتاب را طی سه الی چهار سال اخیر نوشته ام.
تصویر از اجسام

اجسام

10,000 تومان
بابک زمانی
تصویر از نقاب

نقاب

9,000 تومان
مه زاد رازی
تصویر از من آن که دیگران به تو گفتند نیستم
تصویر از حرف خصوصی

حرف خصوصی

12,000 تومان
علی عطری. با مقدمه حمیدرضا شکارسری

هر روز یک نفر کم می شوم

10,000 تومان
سعید فکور ثانی
تصویر از پیاده رو های بد دهن

پیاده رو های بد دهن

9,000 تومان
پیاده روهای بددهن. فاتیما رنجبری
تصویر از اعداد

اعداد

13,000 تومان
بابک زمانی
تصویر از نیم دیگر ما

نیم دیگر ما

12,000 تومان
تصویر از جهان دو نیمه است من و سکوت + سی دی شعر و صدای مریم رحمانی

جهان دو نیمه است من و سکوت + سی دی شعر و صدای مریم رحمانی

7,000 تومان
کتاب جهان دو نیمه است من و سکوت اثر مریم رحمانی

کودتای سفید

5,000 تومان
کتاب کودتای سفید آرش شفاعی بجستانی (شاعر)

نزدیک تر

7,000 تومان
تصویر از دورتر

دورتر

8,000 تومان
«دورتر» تازه ترین مجموعه شعر امیرعلی سلیمانی مشتمل بر سی و هشت شعر در قالب های غزل و غزل مثنوی از سوی انتشارات فصل پنجم منتشر شد. این کتاب هفتمین مجموعه شعر امیرعلی سلیمانی ست، وی پیشتر مجموعه های کوچه های پرواز، السلام و علیک یا باران، باد موافق، آفتاب نام کوچک توست، شب گریه های مولانا، برگریز و نزدیکتر را روانه بازار کتاب کرده.
این مجموعه در اسفند 1395 از سوی انتشارات فصل پنجم در 1000 نسخه چاپ و روانه بازار شده است.
تصویر از در به در در پی نیافتنت

در به در در پی نیافتنت

6,000 تومان
مجموعه حاضر شامل 24 غزل با مضامین سیاسی و اجتماعی است. بعضی از غزل‌ها هم موضوعاتی عاشقانه دارند. مجموعه «در به در در پی نیافتنت» شعرهای بعد از سال 86 مرا در برمی‌گیرد که از سوی انتشارات فصل پنجم به چاپ رسیده است.
تصویر از خانه ترانه، مجموعه ترانه

خانه ترانه، مجموعه ترانه

30,000 تومان
به کوشش مهدی ایوبی
کتاب مجموعه ترانه ی خانه ترانه به کوشش مهدی ایوبی توسط انتشارات فصل پنجم منتشر شده است.ترانه ها و ترانه سرایانی که در این کتاب گرد هم آمده اند،هر کدام مدتی در خانه ای نفس کشیده اند که دکتر افشین یداللهی بیش از پانزده سال به دوش کشید!خانه ای که اگر نبود بسیاری از ترانه های محبوب و محترم تاریخ ترانه نوین سرزمینمان متولد نمی شدند!حالا اما دیگر افشین یداللهی رفته و ما مانده ایم و خاطره دو دهه استقامت و انصاف و بردباری،خاطره ای که می تواند روشنگر مسیر باشد برای بازماندگان و علاقه مندان او و جلساتش!تا شاید همت کنند و همچنان خانه ترانه سقفی باشد بالای سر کارورزان ترانه ی تازه نفس سرزمینمان که قرار است خاطرات بعد از اینمان را با آن ها بسازیم….
تصویر از آغاز راه تو بودم

آغاز راه تو بودم

8,000 تومان
وحیده احمدی متولد 5 مهر 1365 در تهران است و مقطع کارشناسی را در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی را در دانشگاه شهید بهشتی گذرانده است. وی هم اکنون معلم ادبیات است.از ویژگی شعر وحیده احمدی پرداختن به مضامین متفاوت و زنانه است.
تصویر از هفته اگر هشت روز بود

هفته اگر هشت روز بود

8,000 تومان
کتاب صوتی هفته اگر هشت روز بود دربردارنده‌ی گزیده‌ای از سروده‌های مجید سعدآبادی، در قالب‌ شعر سپید با مضامینی آیینی و مذهبی است که به صورت مجموعه کتاب‌های صوتی «چلچله» با صدای شاعر برای استفاده‌ی علاقمندان تولید شده است.
این کتاب حاوی 43 شعر درباره‌ی امام رضا (ع) است. مجید سعدآبادی درباره‌ی این اثر می‌گوید:
عشق و علاقه‌ به اهل بیت (ع) در وجود بیشتر ایرانیان وجود دارد و ریشه دوانده است، به دلیل ارادت قلبی‌ من به امام رضا (ع) این مجموعه اشعار را سروده‌ام، این کتاب نتیجه حضور یک سال و نیمۀ من در حرم مطهر امام رضا (ع) است.
مجید سعدآبادی، در سال 1362 در شهر تهران به دنیا آمد. سروردن شعر را از سال 1378 به طور حرفه‌ای آغاز کرد و اولین مجموعه شعر خود را با نام «دالان حاج مختار پلاک 9» در سال 1386 منتشر کرد. این شاعر تاکنون جایزه‌های جشنواره شعر فجر، کتاب سال شعر جوان و جشنواره شعر زاگرس را کسب کرده است. از دیگر آثار او عبارت‌اند از: «قزل‌‌آلای خال قرمز»، «سربازی با گلوله برفی»، «روزهای اول دنیا» و «گلفروش مسلمان».

چراغخاموش

6,000 تومان
چراغ خاموش محسن نقدی

غزل مزل

8,800 تومان
ابراهیم اسماعیلی اراضی
تصویر از کلماتی که قلبشان از مشتشان بزرگتر است: پژوهشی در آثار حسین پناهی

کوچه پروانه

11,000 تومان
آن عشق که در پرده بمانَد به چه ارزد؟
عشق است و همین لذت اظهار و دگر هیچ
«کوچه پروانه» عنوان گزیده غزل های حکیم «شفایی اصفهانی» است. این شاعر و طبیب عم عصر شاه عباس که استاد و بزرگترِ صائب تبریزی بوده است، به نوعی جزو شاعران متقدم سبک هندی محسوب می‌شود.
اصفهانی جزو شاعرانی است که نسل امروز آنچنان شناختی با او ندارد و علت گردآوری این کتاب آشنایی با اوست.
این مجموعه شامل 50 غزل و 250 تک بیتی می‌باشد که عمدتاً حاوی موضوعات عاشقانه هستند.
مجموعه اشعار «کوچه پروانه» در توسط انتشارات فصل پنجم وارد بازار کتاب شده است.
تصویر از از دلم گرفت تا سلام آخر

از دلم گرفت تا سلام آخر

8,000 تومان
اهورا ایمان/1353- بم فوق لیسانس ادبیات از دانشگاه علامه طباطبایی تهران شاعر ترانه های محبوبی چون: «دلم گرفت»، «معصومیت از دست رفته»، «سلام آخر»، «مرو ای دوست»، «میم مثل مادر»، «تا تو عاشقانه بودی» و... از داستان و شعر شروع کرده و به ترانه رسیده است. در ترانه زبان و قلم قاعده مند و استوار خود را دارد و کمتر ایرانی صاحب ذوقی ست که ترانه ای از او همدم تنهایی و مرهم اندوهش نشده باشد. تعدادی از مشهورترین ترانه های «اهورا» به همراه خاطراتی ناگفته و رمز و راز سرودن این ترانه ها در این مجموعه است.
تصویر از صلای غم

صلای غم

1,800 تومان
عباس مشفق کاشانی

همان گناه همیشه

10,000 تومان
بهروز ياسمي متولد سال 1347 در ایلام می باشد.بهروز یاسمی شاعری پرآوازه در عرصه‌ی شعر کلاسیک معاصر است و اگر چه او یک غزلسرای ماهر است اما اهالی شعر بیشتر او را به خاطر مثنوی عاشقانه‌اش می‌شناسند که با مصرع «ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم...» آغاز می‌شود.

عکس یادگاری با مرگ

4,500 تومان
شعرهای کردی سامان بختیاری با ترجمه جلیل صفربیگی
تصویر از اپرای گوسفندی

اپرای گوسفندی

5,000 تومان
کتاب اپرای گوسفندی اثر جلیل صفربیگی
تصویر از بودای کرد  شعرهای‌کردی‌شکربیگی

بودای کرد شعرهای‌کردی‌شکربیگی

7,000 تومان
شعرهای‌کردی‌شکربیگی

120*70*180 مجموعه شعر جلیل صفربیگی

4,000 تومان
مجموعه شعر جلیل صفربیگی
تصویر از جیبم پر از رد پاست

جیبم پر از رد پاست

5,000 تومان
شعر به زبان کردی فرهاد شاهمرادیان با ترجمه جلیل صفربیگی

دردانه2

9,000 تومان
دردانه 2
این کتاب همچون جلد اول آن اثر گزیده ای از شاه بیتهای شاعران معاصر بوده که سامان و ساختار شعر در یک بیت فراهم آمده است و این تک بیت ها در این اثر گنجانده شده اند. در بخشی از مقدمه اسماعیل امینی می خوانیم: ویژگی اصلی تک بیت، مجال کوتاه سخن است که منشاء ایجاز می شود، یعنی فشردگی معنای مفصل در کلامی مختصر و این همان نقطه درخشان هنروری شاعر است. بهره گیری از تمثیل و تلمیح یکی از روش های فشرده کردن مفاهیم است که با ارجاع برون متنی حاصل می شود.
از جمله تک بیت هایی که در این اثر آمده است، می توان به ابیاتی از محمد قهرمان، علی مقیمی، حسین پورقلی و محمود حبیبی کسبی اشاره کرد که به ترتیب تک بیت آنها آمده است:
«خوبان گنه ندارند گر یاد ما نکردند/چو شعر بد به خاطر نتوان سپرد ما را!»
«دیندارها در فکر گندم های ری بودند/بی دینم اما دست کم یک جو شرف دارم»
«مرا که هیچ ندارم به هیچ رنجاندی/یتیم بودم و از من پدر درآوردی»
«ببین که عشق چه مهمان بی ملاحظه ای ست/رسد به پای خود و رفتنش به دست خداست»

بوی چمدان می دهم

7,000 تومان
«بوی چمدان می دهم» اولین مجموعه شعر این شاعر در قالب شعر سپید است.
تصویر از سطری برای فرار

سطری برای فرار

8,000 تومان
هرکسی جهان خودش را ساخته است می‌تواند آشکارا عشق بورزد دشمنی کند و تیر خلاصش را به خیانت بزند من اما در پنهانی‌ترین سطر دستت را می‌گیرم و تا چشم کار می‌کند دور می‌شوم این تصویر دیده نمی‌شود که دست‌گیرم کنند همیشه سطری برای فرار هست که نباید نوشته شود این کتاب سروده اعظم اکبری بوده و توسط انتشارات فصل پنجم در 48 صفحه به چاپ رسیده است.

تقویم گناهان تازه

11,000 تومان
بهروز ياسمي متولد سال 1347 در ایلام می باشد.بهروز یاسمی شاعری پرآوازه در عرصه‌ی شعر کلاسیک معاصر است و اگر چه او یک غزلسرای ماهر است اما اهالی شعر بیشتر او را به خاطر مثنوی عاشقانه‌اش می‌شناسند که با مصرع «ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم...» آغاز می‌شود.

الیمایس

12,000 تومان
الیمایس نام قدیم ایلام به زبان یونانی است که معنایش کوهستان است و در دفتر شعری که با این نام منتشر شده است، در قالب 312 صفحه، 500 رباعی، 150 شعر سپید، 20 غزل و 17 دو بیتی قرار گرفته است.
تصویر از نخند

نخند

7,500 تومان
کتاب نخند اشعار حال و هوای اعتراض و انتقاد دارند؛ به هر چه که باید درست باشد و نیست. به جرات می‌توانم بگویم که با یک مجموعه شعر طنز طرف هستید.‌ اشعار حال و هوای اعتراض و انتقاد دارند؛ به هر چه که باید درست باشد و نیست. این کتاب، شناسنامه طنز من است.
تصویر از باران آرزوها را خیس می کند

هنوز فرصت هست

11,000 تومان
مدام می‌پرسد: چگونه طی كردی؟ چقدر سهم تو، از درد است؟ و چند فصل كلامت كویر را فهمید؟ مدام آینه در من مدام می‌خواند: تمام می‌شود امسال عشق می‌ماند اگر به كوچه رسیدی ادامه خواهی یافت اگر به خانه نمی‌مانی و نمی‌مانی

غزل آلا

7,000 تومان
شابک: 9786003044289
نویسنده: علی فردوسی
انتشارات: فصل پنجم
موضوع: غزل
زبان: فارسی
سال انتشار: 1396
جلد: شومیز
قطع: رقعی
تعداد صفحه: 64
وزن: 100 گرم
تصویر از عاشقانه های پستی

عاشقانه های پستی

9,000 تومان
وقتی صدای پای پستچی دور میشود تازه میفهمی چقدر تنهایی
تصویر از زایشمرگ های متن 2

زایشمرگ های متن 2

15,000 تومان
«زایشمرگ های متن» عنوان کتاب نقد و بررسی که «حمیدرضا شکارسری» بر اشعار شاعران مختلف که در قالب نو هستند، نوشته است. این کتاب نقد، از سوی انتشارات فصل پنجم به چاپ رسیده است. این کتاب در دو جلد و با فاصله زمانی از هم چاپ شده است. جلد اول در سال 1390 و جلد دوم در سال 1395 منتشر شده است. جلد دوم این کتاب در 184 صفحه است. در کتاب از هر شاعر فقط یک شعر انتخاب شده و به نام و شهرت شاعران در نقد ها توجه نشده است و صرفا شعر ملاک نقد ها بوده است. (هفتاد و نه شعر از هفتاد و نه شاعر)

حواریون حسین

60,000 تومان
کتاب حواریون حسین نوشتهٔ محمدرضا سنگری است. حوزه هنری استان فارس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر پیش‌درآمدی بر سی‌و‌هفتمین شب شعر عاشورا است.
تصویر از قدم عاشقی؛ حرکت کاروانی اربعین-امتداد عاشورا تا ظهور

قدم عاشقی؛ حرکت کاروانی اربعین-امتداد عاشورا تا ظهور

30,000 تومان
کتاب حاضر ماحصل سخنرانی های استاد محمدرضا عابدینی به مناسبت اربعین حسین است که در 3 گفتار منتشر شده است.
گفتار اول (اربعین و ظهور حق در طول تاریخ) دربردارنده نگاه تاریخی – تمدنی به جریان نبرد حق و باطل و نقش انبیا الهی در تاریخ انسانی و تبیین جایگاه حماسه عاشورا و توجه انبیا و اولی الهی به آن، به عنوان گلوگاه تاریخ در این سیر و نسبت یابی اربعین به عنوان فعلیت و امتداد ظرفیت های عاشورا برای مقدمه سازی ظهور است.
گفتار دوم (اربعین؛ امتداد عاشورا تا ظهور) این مبنا را با نگاهی عینی و مصداقی و با تدبر و تجربه اندیشی در متن حماسه پیاده روی اربعین همراه می سازد و تلاش می کند با نگاهی تحلیلی و مصداقی به نهضت اربعین ظرفیت آن را به عنوان یک الگوی اجتماعی و تمدنی تحلیل کرده و در نهایت به آسیب شناسی اربعین بپردازد.
در گفتار سوم (شرح زیارت نامه اربعین) تلاش شده است، به زیارت اربعین به عنوان فصل اخیر و کمالی غایی زائر نگاه شده و شرحی هر چند مختصر بر متن زیارت نامه اربعین، با این مبنا اراده شود.

عاشقانه هایی برای دشمن

5,500 تومان
تمام لذت زندگی به این است که با شلیک تو تمام شود

چتر شورشی

6,000 تومان
چتر شورشی حمیدرضا شکارسری متولد 1345 در تهران است. از جمله آثار منتشر شده او می‌توان مجموعه شعرهای «باز جمعه‌ای گذشت»، «گزیده ادبیات معاصر»، «از تمام روشنایی‌ها»، «پرانتزهای شکسته» و در زمینه نقد کتاب‌های «حماسه کلمات»( نقد و بررسی بیست سال شعر دفاع مقدس ) و «از سکوت به حرف»( مجموعه نقد ادبی) را نام برد. «چتر شورشی» عنوان دوازدهمین دفتر شعر این شاعر است و از سوی انتشارات فصل پنجم به چاپ رسیده است. این دفتر بیش از 100 قطعه شعر کوتاه را دربرمی‌گیرد که همه با محوریت موضوع «ابر» و در سال 1388 سروده شده‌اند. البته تاریخ سرایش حدود 10 قطعه شعر از این مجموعه به سال‌های قبل باز می‌گردد.
رهابند

رهابند

12,000 تومان
شاعر حمید چشم آور
سیاه چال مستر

سیاه چال مستر؛ خاطرات ربوده‌شدن جلال شرفی دیپلمات ایرانی در بغداد

37,000 تومان
«سیاه‌چال مِستر» اثر محبوبه عزیزی، خاطرات جلال شرفی، دیپلمات ایرانی را بازگو می‌کند که در ۱۵ بهمن‌ماه سال ۱۳۸۵ در حال انجام ماموریت دیپلماتیک، در خیابان عرصات هندیه بغداد به‌دست عده‌ای تروریست ربوده شد و در فروردین سال ۱۳۸۶ از سیاه‌چال آنها فرار کرد و موفق شد خود را به سفارت ایران برساند. «سیاه‌چال مِستر» از روی گزارشی نوشته شده که شرفی پس از فرار، برای وزارت امور خارجه نوشته بود. در این کتاب از ابتدای بازداشت و زندانی شدن جلال شرفی در سیاه‌چال تا زمان رهایی او نوشته شده است. او در سیاه‌چالی زندانی بود که تنها با دو نردبان به بیرون راه داشت. ربایندگان شرفی هم تکفیری‌ها بودند و هم نیروهای خارجی حاضر در عراق، که او را به بهانه به دست آوردن اطلاعاتی درباره جیش المهدی و به گمان رابطه سفارت ایران با این گروه، دستگیر کرده بودند. در این کتاب شما با لحظه‌های سخت و دردناک زندگی یک اسیر در بازداشتگاه آشنا می‌شوید.
یک شهر، یک خانه

یک شهر، یک خانه

12,000 تومان
کتاب یک شهر یک خانه: خاطرات دریادار دوم تکاور داریوش ضرغامی به قلم مریم حضرتی، از مجموعه «قصه‌های دریا»، به شرح مختصر و مفید خاطرات زندگی، جنگ و ایثار و فداکاری‌های یکی از قهرمانان هشت سال دفاع مقدس داریوش ضرغامی، جهت نشان دادن تلاش و اهمیت نیروی دریایی جمهوری اسلامی به نوجوانان می‌پردازد.
مجموعه «قصه‌های دریا» خاطرات جمعی از فرماندهان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا) است.
این مجموعه شامل: «من یک کلاه‌ سبزم!» خاطرات امیر دریادار دوم تکاور محمدحسین محیطی نوشته فاطمه بهبودی، «یک شهر، یک خانه» خاطرات دریادار دوم داریوش ضرغامی نوشته مریم حضرتی، «کلاه یادگاری» خاطرات عیسی حسینی بای نوشته رضا کاظمی، «سی کشتی، یک فرمانده!» خاطرات ناخدا یکم فرید آگه‌ دل نوشته لیلا نظری گیلانده، «سبلان زنده است» خاطرات امیردریادار عبدالله معنوی رودسری نوشته رضا قلی‌زاده ‌علیار، «درست یک پا روی زمین» خاطرات ناخدا یکم سلیمان محبوبی نوشته محمداسماعیل حاجی علیان و چند کتاب دیگر است.
تصویر از وقتی خورشید خوابید

وقتی خورشید خوابید

30,000 تومان
کتاب وقتی خورشید خوابید نوشته‌ی مجید اسطیری به ماجرای قتلی می‌پردازد که در روستای دورافتاده‌ای رخ می‌دهد. این رمان جنایی و تاریخی علاوه بر روایت یک پرونده‌ی قتل جذاب به وضعیت روستاییان در دهه‌ی چهل و مسئله‌ی انقلاب سفید نیز می‌پردازد.
دوست دارم های پنهانی

دوست دارم های پنهانی

9,000 تومان
کتاب دوست دارم‌های پنهانی نوشتۀ فاطمه طارمی، مجموعه‌‌ای از اشعار عاشقانه است که بیشتر در دو قالب کلاسیک و نیمایی سروده شده. بخش اول کتاب دوست دارم‌های پنهانی شامل 19 غزل عاشقانه است و بخش دوم آن را 7 شعر نیمایی تشکیل داده. غزل‌های این اثر، عاشقانه با زبانی روان و ساده هستند که به راحتی مخاطب با آن‌ها ارتباط بر قرار می‌کند.
مهمان هایی با کفش های لنگه به لنگه

مهمان هایی با کفش های لنگه به لنگه

8,000 تومان
کتاب حاضر دربردارندۀ مجموعه داستانک هایی با وقایع، ماجراها و شخصیت های مستقل است و با روایتی شیرین و جذاب، شور و شادابی جانبازان عزیز و سرافراز کشورمان را به تصویر می کشد.
فقط او بخواند

فقط او بخواند

25,000 تومان
کتاب فقط او بخواند مجموعه غزل‌هایی با درونمایه عاشقانه و عارفانه سروده هادی محمد حسنی است که در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

کتاب پژوهی

230,000 تومان
پژوهش هایی در زمینه ی کتاب و نقد کتاب
کتاب‌پژوهی شامل دو بهره است: «کتاب و نویسندگی» و «کتاب‌ها و نویسندگان». در بهره‌ی اول از مسائلی چون ادبیات ارتجالی، از بیشترنویسی تا بهترنویسی، حقوق خواننده، کتاب استاندارد، ادبیات لافزنی، حشو قبیح، و مسائلی دیگر از این دست سخن رفته است. بهره‌ی دوم مشتمل است بر نقد و معرفی چند کتاب، از جمله: دانشنامه‌ی امام علی (ع)، دانشنامه‌ی امامت به گزارش اهل سنت، ترجمه‌ی الحیاه، دایره‌المعارف تشیّع، فرهنگ شاعران زبان پارسی و نهج‌البلاغه‌ی الثّانی.
تصویر از جامعه شناسی نخبه کشی

جامعه شناسی نخبه کشی

68,000 تومان
جامعه شناسی نخبه کشی نوشته ی علی رضاقلی در مورد عملکرد نخبگان سیاسی و چگونگی رفتار جامعه ایران با آنها است. وی در این کتاب به تحلیل جامعه شناختی برخی ریشه های تاریخی استبداد و عقب ماندگی در ایران می پردازد. جامعه شناسی نخبه کشی در سال 1377 پرخواننده ترین کتاب در حوزه ی مطالعات سیاسی شناخته شد. این کتاب تحلیلی جامعه شناختی یکی از ریشه های تاریخی استبداد و عقب ماندگی در ایران است و به همین منظور نویسنده به تحلیل شرایط سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی زمان قائم مقام فراهانی ، امیرکبیر و مصدق می پردازد. نویسنده با استفاده از شواهد تاریخی ، استدلال می کند که ساختار اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی ایران به گونه ای است که به نخبه گان سیاسی اجازه اصلاح وضع موجود را نمی دهد زیرا جامعه تحمل اصلاحات را ندارد و درنتیجه دست به کشتن نخبگان می زند. کتاب با موشکافی و ارائه اطلاعات دقیق پاسخی پیش روی این پرسش بنیادین می گذارد که بالاخره تغییر از پایین شروع می شود یا از بالا؟ و در نهایت پاسخی می دهد که تناقضی شگفت و کمی کمیک دارد. جامعه اجازه ی تغییر و اصلاح را به نخبگان نمی دهد اما به گونه ای دردناک خواستار تغییر و تحول است. این کتاب مشتمل بر چهار فصل است: ویژگی فرهنگی اقتصادی ایران، میرزا ابوالقاسم قائم مقام، میرزا تقی خان امیرکبیر اتابک اعظم (هفتمین نخست وزیر) و از امیر تا مصدق.
لبخند غیرمجاز

لبخند غیرمجاز

2,900 تومان
لبخند غیر مجاز نوشته های طنز آمیز اسماعیل امینی
نثرهای کتاب «لبخند طنزآمیز» در قالب‌های مقاله، گفتگو، داستان کوتاه و حکایت نوشته شده‌اند و بنا بر گفته مولف، محتوای آنها سیاسی و اجتماعی نیست بلکه درباره انسان و انسانیت نوشته شده است.همچنین در این اثر، خنداندن مخاطب محور نیست، بلکه به تعمق واداشتن خواننده هدف اصلی نویسنده است.
این همه یوسف

این همه یوسف

9,000 تومان
علیرضا قزوه
کتاب «این همه یوسف» دربرگیرنده 24 قطعه مثنوی از علیرضا قزوه، شاعر انقلاب و اهل بیت (س) در عرصه شعر آئینی و نیز دفاع مقدس است که البته تِم موضوعاتی مانند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این مجموعه پررنگتر است. عنوان «این همه یوسف» از یکی از مثنوی‌های مندرج در این اثر که در رابطه با شهدای دفاع مقدس است، انتخاب شده است. در «این همه یوسف» همچنین دلتنگی شاعر از روزهای پرفروغ دفاع مقدس و البته از دست دادن دوستان و یاران قدیمی‌اش، آشکار است. این کتاب که برای اولین بار در سال 1376 منتشر شد و حالا با ویرایشی تازه بازنشر شده، به شهید یوسف کلاهدوز و سی تن از شهدای گرانقدر جنگ هشت ساله تقدیم شده است و در واقع ادای دین علیرضا قزوه به شهدای دوران دفاع مقدس و یاران قدیمی خود است. «این همه یوسف» در واقع از حماسه‌ها و سرافرازی‌های مردانی گفته که به قول شاعر، با درختان و کوه و دریا خطبه برادری خوانده بودند؛ آنها که رو به آفتاب سفر کردند، رفتند تا بهار بماند تا خاک از آن او شود و آن اتفاق سبز بیفتد.
با کاروان نیزه

با کاروان نیزه

7,000 تومان
کتاب حاضر، ترکیب‌بند عاشورایی است که در چهارده بند سروده شده است. زبان سنجیده، تعابیر هوشمندانه و فضای نوین تفکر اسلامی و شیعی از امتیازات و محتوای کتاب است.
کتاب با مقدمه‌ای از علی معلم دامغانی به عنوان شعر آیینی روزگار ما و پایان سخن، نگاهی به ترکیب‌بند با کاروان نیزه نقدی از عبدالجبار کاکایی به سرانجام رسیده است.
بند اول با این بیت آغاز می شود: می آیم از رهی که خطرها در او گم است/ از هفت منزلی که سفرها در او گم است/ از لابه لای آتش و خون جمع کرده ام/ اوراق مقتلی که خبرها در او گم است.
قطار اندیمشک

قطار اندیمشک

18,000 تومان
اشعارِ «قطار اندیمشک» اعتراضی‌ست به هشت سال جنگ علیه مردم ایران و هم ادای دینی به فرزندان ایران‌زمین که نگذاشتند یک وجب از خاک این سرزمین تصاحب شود. خود شاعر هم تاکید دارد که این اشعار در دو محور مشترک‌اند؛ شعر مقاومت و اعتراض. قزوه این شعرها را از سال 63 سروده و تا «قطار اندیمشک» که پیش از این چهار بار چاپ شده، در یک کتاب منتشر کرده است. شهادت، دلاوری، ایثار، رشادت، جنگاوری، اعتراض به فراموشی یاد شهدا و دفاع مقدس، از مضامین مهم این کتاب‌اند.
شبلی و  آتش

شبلی و آتش

11,000 تومان
این مجموعه‌شعر دومین اثر علیرضا قزوه است که اولین بار سال ۱۳۷۳ منتشر شده است و حالا بار دیگر با بازنگری برای علاقه‌مندانِ شعر منتشر شده است. کتاب شبلی و آتش روایتی از حالات و سیر و سلوک شاعر است که به زبان شعر روایت شده است. کتاب شما را از دنیای امروز دور می‌کند و با تعبیرات و کلمات تازه روبه‌رو می‌کند.
هنوز هم...

هنوز هم ...

15,000 تومان
غلامعلی حداد عادل، متولد1324 در تهران، تحصیلات دبیرستانی خود را در رشته ریاضی و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته های فیزیک( کارشناسی ارشد) و فلسفه غرب( کارشناسی ارشد و دکتری) به پایان رساند. یک سال نیز دانشجوی علوم اجتماعی بود.او از کودکی تحت تأثیر پدر رو جد مادری خود به شعر و ادب علاقه مند شدو همین دلبستگی او را به مطالعه و انس با مطالعه و انس با آثار نظم و نثر ادیبان و نویسندگان دیروز و امروز زبان فارسی ترغیب کرد.مقالات و آثار او از اوایل دهه پنجاه تا کنون در کتاب ها و مجلات منتشر شده است که در میان آن ها ده ها مقاله به زبان و ادب فارسی و شاعران و نویسندگان بزرگ و مشهور قدیم و جدید اختصاص دارد.حداد عادل ترجمه هایی از زبان های انگلیسی و عربی به فارسی دارد که از میان آن ها می توان به ترجمه قرآن کریم و ترجمه کتاب تمهیدات ایمانوئل کانت اشاره کرد. گزیده ای از مکتوبات مولانا نیز تحت عنوان احوال دل گداخته به سعی وی منتشر شده است. وی سال هاست با ایراد درس گفتارهایی به شرح مثنوی مولوی اشتغال دارد.
غیر از خدا هیچ کس نبود

غیر از خدا هیچ کس نبود

12,000 تومان
کتاب غیر از خدا هیچکس نبود نوشته‌ی محمدرضا سرشار، دربردارندۀ داستان‌های تاریخی برای کودکان و نوجوانان سال‌های آخر دبستان و دوره راهنمایی است که سال‌های گذشته در مطبوعات به چاپ رسیده. غیر از خدا هیچکس نبود متشکل از پنج قصه کوتاه با عناوینی نظیر «هوش ثروت است»، «ایثار»، «سود تجارت»، «حامد، پسر ایوب» و «پزشک زیرک» است.
قصه پر غصه ما

قصه پر غصه ما

12,000 تومان
استان، یک قالب روایی- ادبی است که در آن، به اقتضای نوع، تمام بخش یا فرازی از زندگی یک یا چند شخصیت که در وضعیتی ویژه قرار گرفته‌اند، به تصویر کشیده می‌شود. کتاب «قصه پر غصه ما» مجموعه‌ای از داستان‌های واقعی است که فضای اجتماعی را از دید کودکان و نوجوانان روایت می‌کند، این داستان‌ها واقعیت‌گراست و طی سال‌های گذشته به صورت پراکنده در نشریات مختلف چاپ شده بود.
ائوریپیدس

ائوریپیدس

186,000 تومان
در این مجموعه پنج نمایشنامه را که بی‌گمان در شمار بزرگ‌ترین دستاوردهای اوست گرد آورده‌ایم. هریک از این نمایشنامه‌ها جنبه‌ای از تفکر و دغدغه‌های انسانی این شاعر بزرگ را به ما نشان می‌دهد و در همه‌ی آن‌ها با شاعری آشنا می‌شویم که زبان شعر را تا اوجی دست‌نیافتنی تعالی بخشیده است.

یک مشت آسمان

2,500 تومان
مجموعه شعر حسنا محمدزاده
تصویر از التیام

التیام

12,000 تومان
مجموعه شعر سمانه کهربائیان
ولی به این دیری

ولی به این دیری

8,000 تومان
مجموعه غزل سمانه کهرباییان

جامه دران

8,000 تومان
دفتر شعر «جامه دران» مجموعه ای از سروده های آیینی بیابانکی را در برمی گیرد که در قالب های کلاسیک چون غزل، مثنوی و چهارپاره سروده شده اند.

تلقین

6,000 تومان
کتاب شعر تلقین اثر محمد شیخی

نارنج مویه ها

6,000 تومان
مجموعه غزل تکتم حسینی
برنده جایزه ادبی قیصر امین‌پور
تصویر از ذوالفقار

ذوالفقار

24,000 تومان
کتاب ذوالفقار نوشته علی اکبر مزدآبادی است که برش هایی از خاطرات شفاهی حاج قاسم سلیمانی را به نگارش در آورده است . نویسنده در این کتاب خاطراتی را برای اولین بار از دوران دفاع مقدس تا مجاهدت‌ هایی که سردار قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت سوریه و عراق شکل گرفته را بیان می‌کند .
تصویر از حاج قاسم (جستاری در خاطرات حاج قاسم سلیمانی)

حاج قاسم (جستاری در خاطرات حاج قاسم سلیمانی)

18,000 تومان
خدایا! به آن تپش قلب ها قسمت می دهیم! خدایا! به آن رد پاها قسمت می دهیم! خدایا! به آن نمازهایی که در کنار این نهارها خوانده شد! خدایا! به آن جوانهای عاشقی که توی این سنگرها و کنار این نهارها شهید شدند! خدایا! به آن جنازه هایی که از «اروند» برنگشتند! خدایا! به اضطراب قلب ما و به اشتیاق قلب آنها قسمت می دهیم! خدایا! آخرت ما را ختم به شهادت کن! خدایا! به این آبی که بچه ها در آن حرکت کردند قسمت می دهیم! جز شهادت برای ما نخواه...

گنجشک های پاییز

2,000 تومان
گنجشک های پاییز [شعر] عنوان کتابی است از اعظم سعادتمند که در 56 صفحه و توسط انتشارات فصل پنجم در سال 1390 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب شعر فارسی است. نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد. از اعظم سعادتمند، کتاب‌های باران پس از برف(کتاب فردا)، لیلی آذر(شهرستان ادب)، نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد.
ساجی

ساجی

35,000 تومان
کتاب ساجی: خاطرات نسرین باقرزاده همسر سردار شهید بهمن باقری نوشته‌ی بهناز ضرابی زاده، روایت‌گر سرگذشت یکی از زنان مقاوم و فعال در حوادث و اتفاقات جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است. در این اثر جنگ تحمیلی با نگاهی انسان دوستانه، به تصویر کشیده شده است.
ساجی، عنوان کتابی است که از سال‌های کودکی نسرین باقرزاده در خرمشهر شروع شده و تا زمان جنگ در این شهر ادامه پیدا می‌کند. چند روز نخست جنگ خانواده باقرزاده در خرمشهر بودند، اما به ناچار خرمشهر را ترک کرده و مانند دیگر زنان حاضر به شیراز روانه می‌شوند، ولی مردها در خرمشهر مانده و از این شهر حفاظت می‌کنند. در این دوران اتفاقات مختلفی می‌افتد که جذابیت‌های خاصی دارد. بانوان یا به خرمشهر و بوشهر یا در شهرهای دیگر پراکنده می‌شوند، اما راوی این خاطرات به خاطر اینکه در خرمشهر می‌ماند و کنار همسرش قرار دارد به شهرهای گوناگون مثل قم، ماهشهر و آبادان رفته و مدتی را در این شهرها زندگی می‌کند. وی روزها و شرایط سختی را می‌گذراند و سال‌های پایانی دوباره به خوزستان باز می‌گردد تا اینکه در 29 فروردین 1367 سردار باقری به شهادت می‌رسد.
تصویر از قهوه استانبول نیکو می‌سوزد

قهوه استانبول نیکو می‌سوزد

21,000 تومان
در روزگاری نه چندان کهن، سفرنامه‌ها چشم عمومی مردم برای شناخت رنگ‌ شهرها بودند. مسافر با سفرنامه‌اش، که کمی از رنگ سفرش را داشت، مردم را فرا می‌خواند که از شهری دور یا نزدیک رنگ بگیرند. تلاش مجموعه‌ی «تماشای شهر» یافتن رنگ چند کلان‌شهر است، رنگ‌هایی که مسافران ایرانی دوره‌ی قاجار با آن‌ها روبه‌رو شده‌‌اند. پیش‌تر کتاب اول این مجموعه با نام «پاریس از دور نمایان شد» منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. «قهوۂ استانبول نیکو می‌سوزد» جلد دوم این مجموعه است. آنچه در این کتاب درباره‌ی استانبول می‌خوانید، همه‌ی مکتوبات مسافران نیست و با معیارهای خاص و دقیقی بخش‌هایی از آن گزینش شده‌ است.
شهید ابراهیم هادی

سلام بر ابراهیم 2

15,000 تومان
انتشارات: ابراهیم هادی
ادامه زندگی‌نامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی
«سلام بر ابراهیم» کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است. این کتاب ادامه زندگی‌نامه و خاطرات پهلوان بی‌مزار شهید ابراهیم هادی است که بخش اول ان قبلا در ادب بوک منتشر شده است. این کتاب علاوه بر زندگی‌نامه‌ای مختصر، خاطراتی از دوستان و اعضای خانواده این شهید بزرگوار و مفقودالاثر دارد. این نوشتار حاصل بیش از پنجاه مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان آن شهید است که همگی نگارنده را در گردآوری این مجموعه ارزشمند یاری رساندند.

تحیر (مثنوی-غزل علوی)

12,000 تومان
سید حمیدرضا برقعی

یحیی

20,000 تومان
پنجمین مجموعه شعر سید حمیدرضا برقعی
دهکده خاک بر سر

دهکده خاک بر سر

40,000 تومان
کتاب دهکده خاک بر سر که با لحنی طنز درآمیخته شده، خاطرات سفر هجده ماهه‌ به لوزان فائضه غفارحدادی را همراه با فرزند 4 ساله و جنین در شکمش روایت می‌کند.
طنز این کتاب به قدری در همه جای آن دیده می‌شود که حتی قسمت‌هایی که شما انتظار شوخی و لبخندی ندارید باز هم با طنزی دلنشین روبه‌رو می‌شوید و لبتان به خنده باز می‌شود.
غفار حدادی تلاش کرده در کتاب خود صادقانه دقیقاً آن چیزی را که اتفاق افتاده بازگو کند و موارد اضافه دیگر را به روزنوشت‌های خود اضافه نکند. به طور مثال اگر از چیزی آگاهی نداشته، صریح به آن اعتراف کرده و حسی که در لحظه حادثه داشته را بیان می‌کند. از همین رو شما احساس نمی‌کنید که راوی چیزی را از شما پنهان کرده است.
راوی که مدام در پی یافتن جواب‌های قانع کننده برای پرسش‌های ذهنی‌اش می‌گردد، وقتی به بهانه مهدکودک فرزندش و یادگیری زبان، وارد مرکز زنان شهر لوزان می‌شود، به یک کنشگر فعال اجتماعی بدل می‌گردد.
فائضه غفارحدادی در مقدمه‌ای که برای کتابش نوشته این نکته را بیان کرده که: «اسم این کتاب را سفرنامه نمی‌گذارم. چرا که به آن نیت نوشته نشده و شبیه سفرنامه‌های رایج هم نیست که شاید پیش از این خوانده‌اید. این‌ها در واقع ادامه همان روزنوشت‌هایی هستند که از زمان دبیرستان برای دل خودم می‌نوشتم. همه احساسات، عواطف، مشاهدات و نتیجه‌گیری‌های این کتاب را بعد از شش – هفت سال که از نوشتنشان گذشته، به تلنگر یکی از اساتید دنیای ادبیات به قضاوت همگانی می‌گذارم.»
تصویر از یادگاران 6 (محمود کاوه)

یادگاران 6 (محمود کاوه)

9,000 تومان
کتاب حاضر که جلد ششم از مجموعه «یادگاران» می باشد، مشتمل بر خاطراتی از شهید محمود کاوه است.
تصویر از یادگاران 4 (حسن باقری)

یادگاران 4 (حسن باقری)

9,000 تومان
حسن باقری وقتی که آمد کسی فکر نمی کرد طفل ضعیف امروز روزگار فردا را از آن خود خواهد کرد. تجزیه و تحلیلش از همه چیز جامع بود. خوب گوش می کرد، می خواند و می نوشت؛ و حرف آخر را می زد.
کتاب حاضر که جلد چهارم از مجموعه «یادگاران» می باشد، مشتمل بر خاطراتی از شهید حسن باقری است.
تصویر از کعبه بوی بهشت می دهد

کعبه بوی بهشت می دهد

23,500 تومان
زندگی نامه داستانی شهید مرجان نازقلیچی
تصویر از آخر شهید می شوی

آخر شهید می شوی

14,500 تومان
به قلم حسین شرفخانلو
مدافعان حرم
تصویر از بادیگارد

بادیگارد

14,500 تومان
مدافعان حرم

بیست سال و سه روز

18,000 تومان
مدافعان حرم شهید سید مصطفی موسوی. به قلم سمانه خاکبازان

نیمه پنهان ماه 1 (شهید دقایقی)

7,000 تومان
جنگ معشوق همه ی مرد های واقعی عالم بود. حسادت کاری از پیش نمی برد. به سرشان می زد و آن وقت برای پابند کردنشان در خانه باید هزار جور ترفند زد. مرد ها هم همیشه عاشقش می شدند و کم تر به این فکر می افتادند که تکلیف زن در خانه با پسری که مدام گریه می کند چه خواهد شد.
تصویر از آسمان 6 (شهید سهیلیان به روایت همسر شهید)
تصویر از آسمان 5 (شهید ستاری به روایت همسر شهید)