جستجو
منو بستن

کتاب جمکران

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از فرار از شب

فرار از شب

15,000 تومان
«فرار از شب» اولین رمان «اکرم صادقی» فیلم‌نامه‌نویس باسابقه است. داستان در صدر اسلام می‌گذرد؛ دورانی که شهرت رسول‌الله هنوز سراسر جزیره‌العرب را فرا نگرفته بود. داستانی تاریخی در ژانر سفرنامه که اتفاقاتی از جنس عشق و خرافه و جهل اساس آن را می‌چیند و ایمان و مهربانی آن را به اوج می‌رساند. فرار از شب داستانی خوشخوان با خوش‌آهنگ است که خواندن آن شما را با فضای خرافی عرب جاهلی و رسم زنده‌به‌گور کردن دختران آشنا می‌سازد. آنچه پیامبر مهربانی ها با آن مواجه بود و با خلق عظیم خود تغییرش داد.

فاطمه علی است

13,000 تومان
کتاب فاطمه علی است، مجموعه داستان‌های کوتاهی از سبک زندگی علی(علیه‌السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها) را شامل می‌شود. داستان‌های این کتاب در چهار فصل تنظیم شده است. فصل اول «تولد دو نور» به داستان ولادت و بالندگی آن دو معصوم می‌پردازد. در فصل دوم به نام «پیوند دو دریا» ماجراهای شورانگیز وصلت آن دو نور را می‌خوانیم. در سومین فصل که «داستان زندگی» نام دارد کاممان با داستانک‌هایی از زندگی و سلوک آن دو چراغ هدایت شیرین می‌شود. فصل آخر حین و بعد از شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) را روایت می‌کند و «در فراق یار» نام دارد.
تصویر از عصر حیرت

عصر حیرت

14,500 تومان
مقوله مهدویت که از مهم‌ترین مطالب دینی و اسلامی به شمار می‌آید، عمری به قدمت تاریخ زندگی انسان دارد. از همان زمان که حضرت آدم (ع) هبوط کرد، فرزندانش درباره مهدویت از او سؤال کردند. موضوع بشارت‌ها درباره ظهور منجی آخرالزمان و انتظاری که به دنبال آن تعریف می‌شود، به راحتی در متون، آیین‌ها و مناسک ادیان، مذهب‌ها و ملت‌های گوناگون جهان تا به امروز قابل پیگیری است. وجه مشترک و جدّی همه ادیان، مذهب‌ها و ملت‌های دنیا در توصیف منجی آخرالزمان، اشاره به عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی او است که می‌آید تا بنای همه ستم‌ها را در جهان ریشه‌کن و عدالت را جایگزین آن کند.
تصویر از دکان های کاغذی

دکان های کاغذی

13,000 تومان
از دیرباز، باورهای آخرالزمانی مورد سوء استفاده اشخاص منحرف بوده و برای رسیدن به اهداف و اغراض مسموم خود، احساسات دینی مردم را بازیچه خود قرار داده‌اند. یکی از این باورها، اعتقاد به مهدویت است که از صدر اسلام تا کنون مدعیان بی‌شماری داشته و از این رهگذر، دکان دارانی مسلمانان را فریب داده و به سوی خود دعوت کرده اند.
کتاب دکان‌های کاغذی با موضوع جریان شناسی مدعیان دروغین مهدویت از سده نخست اسلام تا عصر حاضر تدوین شده است تا بتواند گامی در مسیر روشنگری و تحلیل لایه‌های پنهان سردمداران جریان‌های مدعی مهدویت بردارد.
تصویر از نخل ونارنج

نخل ونارنج

30,000 تومان

روایت داستانی زندگی و زمانه شیخ مرتضی انصاری(ره)
به قلم وحید یامین پور

چاپ سی ام
اثرگذاری شیخ مرتضی انصاری بر جریان فقه شیعه مشهور است و تلاش مثال‌زدنی و ستودنی او در تربیت شاگردانی که ساختار علمی دین را قوت بخشیدند و شاگردان آن‌ها بعدها دنیا را تکان دادند بر همه مشخص است. شاگردانی که این عالم تربیت کرد، پرچمدار مبارزات سیاسی تاریخ‌سازی در خاورمیانه شدند؛ به‌عنوان نمونه میرزا محمدحسن شیرازی عهده‌دار زعامت دینی شیعیان شد وتوانست در برابر قرارداد استعماری عصر ناصرالدین شاه فتوای مهم تحریم تنباکو را صادر کند و مردم را به مقاومت فرابخواند. پیروزی میرزای شیرازی توانست راه را بر جنبش‌های بعدی فراهم کند و دیگر شاگردان شیخ انصاری در ربع نخست قرن چهاردهم هجری توانستند نخستین انقلاب ۱۰۰ ساله اخیر را در منطقه خاورمیانه رهبری کنند. مکتب علمی و فقهی او شاگردانی چون امام خمینی (ره) داشت که اولین حکومت دینی در دوران غیبت کبری را بنا کردند. وحید یامین‌پور در کتاب نخل و نارنج به سراغ روایت داستانی زندگی و زمانه شیخ اعظم،‌ شیخ مرتضی انصاری رفته است.
فیلترها Close
از: 12,000 تومان تا: 50,000 تومان
ريال12000 ريال50000