جستجو
منو بستن

سوره مهر

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
باغ های معلق انگور

باغ های معلق انگور

11,000 تومان
«باغ‌های معلق انگور» دومین مجموعه شعر سیدضیاء قاسمی، شاعر افغان است. کتاب گزیده‌ای از چندین سال شاعری او را در قالبهای غزل، سپید، رباعی و شعرنیمایی دربرمی‌گیرد؛ اگرچه قالبهای غزل و سپید حجم بیشتری از شعرها را به خود اختصاص داده‌اند. شعر‌ها دارای مضامین عاشقانه، اجتماعی و مذهبی هستند و در بسیاری از آنها، می‌توان تلفیقی از این مضامین را مشاهده کرد. کتاب دارای ۳۹ قطعه شعر است که «آهوی خراسان» «سرگردان»، «دریا»، «درخت»، «خون گل سرخ»، «سمت عاشقی» و «سفرنامه همسفر ماه» بخشی از عناوین شعرهای موجود در کتاب هستند. از این میان شعرهای «فرشته»، «عاشقانه» و «مجنون» در زمره شعرهای عاشقانه کتاب قرار می‌گیرند، «شیشه‌ها»، «افغانی» و «بعد از جنگ» اجتماعی و «سمت عاشقی» «باران» و «قیام» نیز دارای مضمون مذهبی هستند. مسائل و مشکلات زندگی امروز مردم افغانستان ازجمله موضوعاتی است که می‌توان ردپای آن را در اغلب شعرهای این مجموعه دنبال کرد. مجموعه‌ای که نگاه و زبان بومی شاعر، یکی از ویژگیهای اصلی آن به شمار می‌رود.
مشق خوبان

مشق خوبان

50,000 تومان
کتاب «مشق خوبان؛ شرح و حاشیه بر رساله‌های صراط السطور سلطانعلی مشهدی و مداد الخطوط میرعلی هروی»، به قلم و تلاش دکتر محمدعلی رجبی دوانی
مسطار

مسطار

40,000 تومان
دل را به سر زلف تو بستیم که ما نیز یک شاخه گل سرخ به مویی زده باشیم
خطبه اصغر

خطبه اصغر

50,000 تومان 45,000 تومان
منظومه‌ای برای حضرت علی‌اصغر، سرودة علی‌محمد مؤدب.
این همه یوسف

این همه یوسف

9,000 تومان
علیرضا قزوه
کتاب «این همه یوسف» دربرگیرنده 24 قطعه مثنوی از علیرضا قزوه، شاعر انقلاب و اهل بیت (س) در عرصه شعر آئینی و نیز دفاع مقدس است که البته تِم موضوعاتی مانند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این مجموعه پررنگتر است. عنوان «این همه یوسف» از یکی از مثنوی‌های مندرج در این اثر که در رابطه با شهدای دفاع مقدس است، انتخاب شده است. در «این همه یوسف» همچنین دلتنگی شاعر از روزهای پرفروغ دفاع مقدس و البته از دست دادن دوستان و یاران قدیمی‌اش، آشکار است. این کتاب که برای اولین بار در سال 1376 منتشر شد و حالا با ویرایشی تازه بازنشر شده، به شهید یوسف کلاهدوز و سی تن از شهدای گرانقدر جنگ هشت ساله تقدیم شده است و در واقع ادای دین علیرضا قزوه به شهدای دوران دفاع مقدس و یاران قدیمی خود است. «این همه یوسف» در واقع از حماسه‌ها و سرافرازی‌های مردانی گفته که به قول شاعر، با درختان و کوه و دریا خطبه برادری خوانده بودند؛ آنها که رو به آفتاب سفر کردند، رفتند تا بهار بماند تا خاک از آن او شود و آن اتفاق سبز بیفتد.
چهار عنصر

چهار عنصر

150,000 تومان
چهار عنصر کتابی است در قالب نثر که عبدالقادر بیدل دهلوی آن را نوشته‌است و شرح زندگینامه، سفرها و دیدارها و استادان و مراحل مختلف زندگی خود را به شکلی شاعرانه و جذاب تحریر کرده‌است.
فیلترها Close
از: رایگان تا: 150,000 تومان
ريال0 ريال150000