جستجو
منو بستن

تسلی بخشی های فلسفه

تولید کننده: ققنوس
دوست دارید بدانید فیلسوفان بزرگ در مقابل رنج‌های زندگی مانند بی‌پولی، عدم محبوبیت و دل‌شکستگی از چه حربه‌هایی استفاده کرده‌اند؟ پس این کتاب را از دست ندهید!
قابلیت دسترسی: موجود
68,000 تومان
i h
ارسال به
*
*
Shipping Method
نام
تخمین زمان ارسال
مبلغ
گزینه حمل و نقلی تعیین نشده است
زمان تحویل: 3-5 روز

باز هم آلن دو باتن و هنرمندی‌اش در ساده  کردن پیچیدگی‌های فلسفه. در «تسلی بخش‌های فلسفه» او سعی دارد با مدد گرفتن از زندگی فیلسوفان بزرگ کلید آسوده‌تر زیستن را به دست خواننده‌اش بدهد. سقراط نمونه فردی است که با عدم محبوبیت مواجه می‌شود؛ او را به جرم دروغگویی کشتند درحالی که راست می‌گفت. اما آرامش و حال خوبش یاران اندکش را به تامل وا داشته بود. شوپنهاور در سراسر زندگی سخت و اندوهبارش به دنبال یافتن راهی برای تسلی قلب تنهایش بود. مقوله‌هایی همچون بی‌پولی و فقر، تنهایی، ناکامی و اندوه زیستن در هر فصل کتاب با کمک گرفتن از تاملات بزرگانی چون نیچه، اپیکور، سنکا و ... همچون معمایی حل می‌شود، گویا دیگر مشکل‌ساز نه، بلکه تعالی‌ بخشند.

سنکا می گوید : رویدادهای بد احتمالا رخ خواهند داد ولی هرگز امکان ندارد به اندازه ای که می ترسیم بد باشند.

آلن دو باتن متولد ۲۰دسامبر ۱۹۶۹ در زوریخ سوییس است. دو باتن دوره دکتری فلسفه را در دانشگاه هاروارد آغاز کرد ولی برای نوشتن کتب فلسفی به زبان ساده، آن را نیمه کاره رها کرد. وی هم اکنون نویسنده، فیلسوف و مجری تلویزیون ساکن بریتانیا است.

کتابهای آلن دو باتن : تسلی‌بخش‌های فلسفی، جستارهایی در باب عشق، سیر عشق، اضطراب منزلت.

مشخصات محصولات
پدید آورندهآلن دوباتن
تعداد صفحات303
سال انتشار1400
شمارگان7700
نوبت چاپبیست سوم
قطع کتابرقعی
شابک9789643114794
نوع جلدشومیز
مترجمعرفان ثابتی
0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*